Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
A gyorsan növekvő cider piac egy újabb szeletét akarja megszerezni a Halewood International új márkája a Maguires.
A cég két cidert gyárt, mindkettő 4,5 százalékos alkohol
tartalmú, a szakértők szerint hidegen legfinomabb italokat félliteres
kiszerelésben, alma és őszibarack ízben kínálja a gyártó.
Mindkét terméket az utóbbi 18 hónapban fejlesztette ki a cég
és leginkább 25-30 éves korosztályt célozza, közülök is a hölgyeket.
A két italt a nyár folyamán Nagybritannia-szerte több helyen
is bemutatják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Samsung bemutatja az új 9100 PRO SSD-jét, PCIe 5.0 támogatással
A Samsung 9100 PRO, a vállalat fogyasztói felhasználásra szánt SSD-kínálatának…
Tovább olvasom >Drágulnak a repülőjegyek a Ryanairnél, a Wizz Air Ukrajna visszatérésére készül
A Ryanair vezérigazgatója, Michael O’Leary kedden Varsóban bejelentette, hogy idén…
Tovább olvasom >A mesterséges intelligencia az oktatást is átformálja
Kihívás vagy segítség? Egy friss brit felmérés szerint a pedagógusok…
Tovább olvasom >