Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
A gyorsan növekvő cider piac egy újabb szeletét akarja megszerezni a Halewood International új márkája a Maguires.
A cég két cidert gyárt, mindkettő 4,5 százalékos alkohol
tartalmú, a szakértők szerint hidegen legfinomabb italokat félliteres
kiszerelésben, alma és őszibarack ízben kínálja a gyártó.
Mindkét terméket az utóbbi 18 hónapban fejlesztette ki a cég
és leginkább 25-30 éves korosztályt célozza, közülök is a hölgyeket.
A két italt a nyár folyamán Nagybritannia-szerte több helyen
is bemutatják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Nagy Márton: hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez
Hosszú távon vissza kell térni a beruházás vezérelte gazdasági növekedéshez…
Tovább olvasom >