Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
A gyorsan növekvő cider piac egy újabb szeletét akarja megszerezni a Halewood International új márkája a Maguires.
A cég két cidert gyárt, mindkettő 4,5 százalékos alkohol
tartalmú, a szakértők szerint hidegen legfinomabb italokat félliteres
kiszerelésben, alma és őszibarack ízben kínálja a gyártó.
Mindkét terméket az utóbbi 18 hónapban fejlesztette ki a cég
és leginkább 25-30 éves korosztályt célozza, közülök is a hölgyeket.
A két italt a nyár folyamán Nagybritannia-szerte több helyen
is bemutatják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >