Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
A gyorsan növekvő cider piac egy újabb szeletét akarja megszerezni a Halewood International új márkája a Maguires.
A cég két cidert gyárt, mindkettő 4,5 százalékos alkohol
tartalmú, a szakértők szerint hidegen legfinomabb italokat félliteres
kiszerelésben, alma és őszibarack ízben kínálja a gyártó.
Mindkét terméket az utóbbi 18 hónapban fejlesztette ki a cég
és leginkább 25-30 éves korosztályt célozza, közülök is a hölgyeket.
A két italt a nyár folyamán Nagybritannia-szerte több helyen
is bemutatják.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >