Maguires néven új cidert dobott piacra a Halewood
A gyorsan növekvő cider piac egy újabb szeletét akarja megszerezni a Halewood International új márkája a Maguires.
A cég két cidert gyárt, mindkettő 4,5 százalékos alkohol
tartalmú, a szakértők szerint hidegen legfinomabb italokat félliteres
kiszerelésben, alma és őszibarack ízben kínálja a gyártó.
Mindkét terméket az utóbbi 18 hónapban fejlesztette ki a cég
és leginkább 25-30 éves korosztályt célozza, közülök is a hölgyeket.
A két italt a nyár folyamán Nagybritannia-szerte több helyen
is bemutatják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >