Magazin: Sokoldalú promóció
Egy Orlandóban működő, vendéglátó- és szállodaipari tanácsadásra specializálódott cég több mint tíz éve ajánl egy szellemes promóciós eszközt fogyasztásösztönzésre. A törzsvendégkártyák továbbfejlesztésének is tekinthető, az emberek játékos kedvére és spórolási hajlamára egyszerre ható akciótípus ma is rendkívül népszerű az egész Egyesült Államokban.
A menü-bingó névre keresztelt játékban egy – mondjuk – öt oszlopból és öt sorból álló táblán minden étel és ital külön játékmezőn szerepel. A vendégnek egy bizonyos időn belül (például 2 vagy 3 hónap) öt termékből álló függőleges, vízszintes vagy átlós sort kell „kiraknia”. Jutalmul az étteremtől ingyen vacsorát, szakácskönyvet, ajándékkupont vagy egyéb reklámtárgyat kap. A kreatív ötlettel a vendéglátós két legyet is üthet egy csapásra: motiválja a célcsoportot, hogy adott időszakban minél többször ellátogasson az étterembe (sörözőbe, bárba), lehetőséget ad a tulajdonos által preferált fogások eladásának növelésére (a fáma szerint a nagyobb hasznot hozó ételt, italt a sarkokba érdemes elhelyezni).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Eurostat: stabil növekedést mutat az online platformokon foglalt vendégéjszakák száma az EU-ban
Stabil növekedést mutat az uniós tagországok rövid távra kiadott szálláshelyein…
Tovább olvasom >Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >NGM: zsebünkben a pénztárgép – ingyenesen letölthető a NAV ePénztárgép és NAV eNyugta alkalmazása
Zsebünkben a pénztárgép, ingyenesen letölthető a NAV ePénztárgép és NAV…
Tovább olvasom >