Magazin: Sokoldalú promóció
Egy Orlandóban működő, vendéglátó- és szállodaipari tanácsadásra specializálódott cég több mint tíz éve ajánl egy szellemes promóciós eszközt fogyasztásösztönzésre. A törzsvendégkártyák továbbfejlesztésének is tekinthető, az emberek játékos kedvére és spórolási hajlamára egyszerre ható akciótípus ma is rendkívül népszerű az egész Egyesült Államokban.
A menü-bingó névre keresztelt játékban egy – mondjuk – öt oszlopból és öt sorból álló táblán minden étel és ital külön játékmezőn szerepel. A vendégnek egy bizonyos időn belül (például 2 vagy 3 hónap) öt termékből álló függőleges, vízszintes vagy átlós sort kell „kiraknia”. Jutalmul az étteremtől ingyen vacsorát, szakácskönyvet, ajándékkupont vagy egyéb reklámtárgyat kap. A kreatív ötlettel a vendéglátós két legyet is üthet egy csapásra: motiválja a célcsoportot, hogy adott időszakban minél többször ellátogasson az étterembe (sörözőbe, bárba), lehetőséget ad a tulajdonos által preferált fogások eladásának növelésére (a fáma szerint a nagyobb hasznot hozó ételt, italt a sarkokba érdemes elhelyezni).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >