Magazin: Win-win típusú éttermi promóció

Szerző: trademagazin Dátum: 2014. 03. 13. 11:50

A megújulni mostanra nemigen képes hagyományos borvacsora már nem vonzza a vendégeket – felismerte ezt a budaörsi Rózsakert vendéglő tulajdonosa is. A „klasszikus” stílust és étlapot modern, kreatív marketingeszközök használatával ötvöző étterem vezetője továbblépett hát. Miután a Budaörsi Borászok Egyesülete együttműködési lehetőséget ajánlott, létrejött egy új koncepció: a borvacsorát keveri a profi borbírálat elemeivel, a borértő szerepét kölcsönözve így a vendégnek.

Win-win tipusu ettermi promocio

– Borkedvelők egyfajta játékos önképzéséről van szó – hangsúlyozza Kelemen Tibor –, akik élvezik, hogy egy borász szakmai irányítása mellett vakkóstolással értékelik a borokat, bírálati lapot töltenek ki, miközben a dolog nem veszti el a játék jellegét sem, hiszen a szórakozva tanulás mellett egyfajta versengés is folyik vacsora közben. Az egyesület borászai előtesztelik a felszolgálni tervezett borokat az ország legjelentősebb borvidékeiről, amiket aztán egyikük némi „elméleti alapozás” után bemutat a vendégeknek. A részvevők a bírálati lapjukon minősítik azokat; akinek az értékelése a végén a legközelebb áll a borászokéhoz, az az étterem tiszteletbeli sommelier-jévé válik, és erről oklevelet kap, valamint egy üveg ajándék bort.

Az esemény egyelőre havonta egyszer, egy 15 fő befogadására alkalmas különteremben zajlik 19 és 21.30 között. A 6 fogásból álló kóstolómenüt a Rózsakert étterem konyhája igazítja a vakteszthez, ennek ára a borokkal együtt 8000 forint.

Kapcsolódó cikkeink