Magazin: Win-win típusú éttermi promóció
A megújulni mostanra nemigen képes hagyományos borvacsora már nem vonzza a vendégeket – felismerte ezt a budaörsi Rózsakert vendéglő tulajdonosa is. A „klasszikus” stílust és étlapot modern, kreatív marketingeszközök használatával ötvöző étterem vezetője továbblépett hát. Miután a Budaörsi Borászok Egyesülete együttműködési lehetőséget ajánlott, létrejött egy új koncepció: a borvacsorát keveri a profi borbírálat elemeivel, a borértő szerepét kölcsönözve így a vendégnek.
– Borkedvelők egyfajta játékos önképzéséről van szó – hangsúlyozza Kelemen Tibor –, akik élvezik, hogy egy borász szakmai irányítása mellett vakkóstolással értékelik a borokat, bírálati lapot töltenek ki, miközben a dolog nem veszti el a játék jellegét sem, hiszen a szórakozva tanulás mellett egyfajta versengés is folyik vacsora közben. Az egyesület borászai előtesztelik a felszolgálni tervezett borokat az ország legjelentősebb borvidékeiről, amiket aztán egyikük némi „elméleti alapozás” után bemutat a vendégeknek. A részvevők a bírálati lapjukon minősítik azokat; akinek az értékelése a végén a legközelebb áll a borászokéhoz, az az étterem tiszteletbeli sommelier-jévé válik, és erről oklevelet kap, valamint egy üveg ajándék bort.
Az esemény egyelőre havonta egyszer, egy 15 fő befogadására alkalmas különteremben zajlik 19 és 21.30 között. A 6 fogásból álló kóstolómenüt a Rózsakert étterem konyhája igazítja a vakteszthez, ennek ára a borokkal együtt 8000 forint.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Balatoni Turizmus Szövetség: kiemelkedő forgalomnövekedést hozhat a húsvéti hosszú hétvége a Balaton régióban
A szállodák előfoglalási adatai szerint a Balaton régió turizmusában kiemelkedő…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Addikció – A nap képe
Mosd ki a szádat szappannal – büntették sokévtizede a csúnyán…
Tovább olvasom >