Magazin: Vendég-szereplés
Rendkívül szimpatikus ötletről olvastunk az interneten – a müncheni barista bölcs módszere bárokban, kávézókban vagy akár még vendéglőkben is alkalmazható.
„Mind ismerünk olyan vendéget, aki valami speciális italt rendel, és ragaszkodik ahhoz, hogy részletesen elmagyarázza, hogyan kell azt elkészíteni, mert nem hiszi, hogy el tudjuk készíteni az ő segítsége nélkül. Nem bosszant fel az ilyesmi: a következő trükköt szoktam alkalmazni. Szokatlannak, eredetinek nevezem az italát – ezt szeretik hallani –, és megkérem, adjon neki ő valamilyen nevet. Az ital nevét kiírom a táblánkra, mellé az ő kereszt- vagy becenevét. Így én sem felejtem el, hogy hívják (érdemes, mert többször vissza fog jönni), és a barátait is elhozza oda, ahol hosszabb rövidebb ideig az ő itala is szerepel a hely különlegességei között.”
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >