Magazin: Vegyétek és egyétek
Ha egy New York-i kávézó ehető kávéscsészét készít, akkor az egy jól hype-olható ínyenckülönlegesség (1). Ha ezt utánacsinálja a Lavazza (2), akkor az termékfejlesztés. Ha viszont a termék a KFC-ben, a világ egyik legnagyobb étteremláncában is megjelenik (3), az már töményen trend! És itt ne is elsősorban a két utóbbinál marketingokokból kiemelt mellesleg-még-ilyen-is „divatokra” gondoljunk, mint a fenntarthatóság, a kibocsátott hulladék csökkentése: egyértelműen a gasztronómiáról beszélünk.
A brit KFC-kben nemsokára a kávé nehezen olvadó fehér csokoládéval és ehető papírral bevont piskótacsészében is kérhető lesz – utóbbi a nyomtathatóság, tehát a márkázás miatt fontos. A fejlesztők a kávézás után (közben?) elfogyasztható edénynek nemcsak az ízére figyeltek oda, a pohárka háromféle illatban készül: vadvirág, kókuszos napozókrém és frissen vágott fű, azaz a nyárra emlékeztet mindegyik.
A speciális csészében kínált ital neve is meghökkentő: Seattle legjobb kávéja; tekintsük ezt egyértelmű kihívásnak a seattle-i székhelyű rivális Starbucks felé!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >