Magazin: Vegyétek és egyétek
Ha egy New York-i kávézó ehető kávéscsészét készít, akkor az egy jól hype-olható ínyenckülönlegesség (1). Ha ezt utánacsinálja a Lavazza (2), akkor az termékfejlesztés. Ha viszont a termék a KFC-ben, a világ egyik legnagyobb étteremláncában is megjelenik (3), az már töményen trend! És itt ne is elsősorban a két utóbbinál marketingokokból kiemelt mellesleg-még-ilyen-is „divatokra” gondoljunk, mint a fenntarthatóság, a kibocsátott hulladék csökkentése: egyértelműen a gasztronómiáról beszélünk.
A brit KFC-kben nemsokára a kávé nehezen olvadó fehér csokoládéval és ehető papírral bevont piskótacsészében is kérhető lesz – utóbbi a nyomtathatóság, tehát a márkázás miatt fontos. A fejlesztők a kávézás után (közben?) elfogyasztható edénynek nemcsak az ízére figyeltek oda, a pohárka háromféle illatban készül: vadvirág, kókuszos napozókrém és frissen vágott fű, azaz a nyárra emlékeztet mindegyik.
A speciális csészében kínált ital neve is meghökkentő: Seattle legjobb kávéja; tekintsük ezt egyértelmű kihívásnak a seattle-i székhelyű rivális Starbucks felé!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Szallas.hu: a hétvégén a nemzeti ünnep eseményei mellett Eger, Budapest és Gyula a legkeresettebb úti cél
A március 15-ei nemzeti ünnep eseményei mellett népszerű program lesz…
Tovább olvasom >Száraz whiskyhűtés – A nap videója
Látványos whiskys pohárkészlet: fagyasztóban is hűthető, megmunkált alumínium alátéten kézzel…
Tovább olvasom >Soha nem tudod meg, miért zárják be a kínai éttermeket – A nap képe
A bezárt étterem feliratának fotóját a Facebookon találtuk, a képet…
Tovább olvasom >