Magazin: Vegyétek és egyétek
Ha egy New York-i kávézó ehető kávéscsészét készít, akkor az egy jól hype-olható ínyenckülönlegesség (1). Ha ezt utánacsinálja a Lavazza (2), akkor az termékfejlesztés. Ha viszont a termék a KFC-ben, a világ egyik legnagyobb étteremláncában is megjelenik (3), az már töményen trend! És itt ne is elsősorban a két utóbbinál marketingokokból kiemelt mellesleg-még-ilyen-is „divatokra” gondoljunk, mint a fenntarthatóság, a kibocsátott hulladék csökkentése: egyértelműen a gasztronómiáról beszélünk.
A brit KFC-kben nemsokára a kávé nehezen olvadó fehér csokoládéval és ehető papírral bevont piskótacsészében is kérhető lesz – utóbbi a nyomtathatóság, tehát a márkázás miatt fontos. A fejlesztők a kávézás után (közben?) elfogyasztható edénynek nemcsak az ízére figyeltek oda, a pohárka háromféle illatban készül: vadvirág, kókuszos napozókrém és frissen vágott fű, azaz a nyárra emlékeztet mindegyik.
A speciális csészében kínált ital neve is meghökkentő: Seattle legjobb kávéja; tekintsük ezt egyértelmű kihívásnak a seattle-i székhelyű rivális Starbucks felé!
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >