Magazin: Unilever – múlt, jelen és jövő!
Gyenes András akkori ügyvezető igazgató a cég nevében köszöntötte a megjelenteket, akik közel 100-an vettek részt a találkozón. A névsor hosszú, tartalmazza azokat a menedzsereket, akik az Unilevernél kezdték pályafutásukat a 90-es évek elején. Az idei év mottója, csakúgy, mint korábban, a kapcsolat építésére utal, mely egyesíti a régi és mostani unilevereseket.
Egy nehéz év után
Mi változott egy év alatt? E kérdést jártam körül előadásomban, melynek fő gondolatai valamennyiünket foglalkoztatnak. Megtapasztalhattuk, hogy továbbra sincs kolbászból a kerítés, sem itthon, sem pedig külföldön. A sikert nem adják ingyen, de elérhető, ha megdolgozunk érte. Szerencsére a többség ezt megvalósította.
Sokak számára 2014–2015 nem volt fáklyásmenet, többen elvesztették munkahelyüket, és a bizonytalanság ütötte fel fejét a hogyan továbbot illetően.
Többen iparágat váltottak, illetve váltanak. Új pozíciók, nagyobb csapatok vezetése állítja újabb feladatok elé az unileveres értékeken nevelkedett vezetőket.
Számos sikertörténet mellett tudjuk, hogy nem mindig léphetünk feljebb a karrierlétrán, sokszor küzdelmes az út, de ez így természetes. Egyedi, kinek milyen hosszú ideig tart a váltás, az újabb, előnyösebb pozíció elnyerése, erre nincs szabály.
Ilyenkor érdemes használni a meglévő kapcsolatrendszert, mely az ULINK formájában adott a résztvevők számára. Tanulhatunk egymás tapasztalataiból, és az évenkénti találkozó erre igazán megfelelő fórum.
Merre tovább, középkorúak?
A régi 20 évesek mára a 40-es generáció dilemmáival küzdenek: merre tovább. Kialakították saját életformájukat, anyagi jólétüket. Túl vannak a családalapítás fordulóin, és most már középkorú, érett szakemberként néznek a jövőbe. Elérték a vágyott karriert, bizonyítottak. Tehetségüket a szakma elismeri, de a kérdés ott motoszkál fejükben: jó helyen vagyok, mit akarok elérni a következő 15-20 évben?
A válaszok sokfélék. Az első a számadás – legyünk büszkék arra, amit elértünk. Ez biztos alapot nyújt. Érdemes ülepedni hagyni a dolgokat, most már nem kell sietni.
Bár tudjuk, ha valaki leáll, nehéz a továbblépés. A munka és a családi, privát élet egyensúlya egyre inkább előtérbe kerül, hiszen az évek gyorsan telnek, ezt hallhattuk a már nyugdíjba ment kollégáktól. Ők is használják a jól megtanult multis módszereket, ha nem is az üzleti életben, hanem a mindennapokban.
A bizakodás légköre határozta meg a régi és jelenlegi, hazai és nemzetközi terepen dolgozó vezetők beszélgetését is. Német, francia, magyar gondolatok cseréltek gazdát, felidézve az unileveres kultúra fontos jellegzetességeit. A formális program után az Unilever „Food Solutions” üzletágának séfjei készítettek számunkra príma gasztronómiai élvezetet jelentő vacsorát, így az étel is az ULINK-ről szólt.
Desszertként persze Algida fagyit ehettünk, melynek újabb ízeivel ismerkedtünk meg így, szezon elején.
A játék sem maradhatott el: tombolanyeremények tették emlékezetessé a sok nyertes számára az amúgy is felejthetetlen estét.
A kapcsolat érték, mely az idő elteltével egyre értékesebb lesz, amennyiben ápolják és továbbfejlesztik. A kapcsolatépítés időigényes munka, megtérülése hosszabb távon az igazi.
Az ULINK kapcsolati rendszer attól jó és fenntartható, hogy a kapcsolat valós értékeken, gyökereken alapszik. Összeköt bennünket a sorsközösség, együtt indultunk, hoztunk létre egy céget, mely biztosította számunkra a lehetőséget nemcsak a sikeres működést illetően, hanem a kapcsolatok tekintetében is.
Ennek szellemében bízunk abban, hogy még sokszor találkozunk, és érezzük jól magunkat ebben a körben
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >