Magazin: Ulink 2016
Telik az idő. Kilencedik alkalommal találkoztunk, immár harmadik éve ULinkként, amely a volt és jelenlegi unileveres kapcsolati kört jelenti.
Kilenc év sok is, meg kevés is, mármint időléptékkel mérve. Igaz a mondás, miszerint
az idő olyan tényező, amelyből mindannyiunknak ugyanannyi van, nincs a birtokunkban,
és hatalmunk sincs arra, hogy magunknak megtartsuk. Ahogy bánunk vele,
az meghatározza, mennyire leszünk hatékonyak és sokszor sikeresek.
Az ULink – korábban VUKK –, mára elmondhatjuk, jól gazdálkodik az idővel. A siker fokmérője, hogy évről évre közel százan találkozunk. Persze a megújulás fontos, mert minden jó ötlet előbb utóbb lapossá válik, ha nem teszünk a megújításáért.
2016-ban létrejött a mini ULink, amely évente kétszer alkalmat ad az ULink-tagoknak, hogy kisebb workshopokban szakmai és emberi témákat vitassanak meg. Profi előadók, szakértők előadását követően érdekes beszélgetések zajlanak, immár hagyományosan az Unilever–Blue Cube Váci úti székhelyén.
Idén először a LinkedIn hatékony használatáról és a self coachingról esett szó.
Őszre tervezzük a kommunikáció-telekommunikáció témakörrel, illetve a hatékony előadásmóddal kapcsolatos találkozót.
Ezeken az eseményeken természetesen nem százan , hanem kb. negyvenen veszünk részt, akiket a téma érdekel. Jut idő az egymással való beszélgetésre is, ami erősíti az együvé tartozás érzését. Emellett tanulunk az előadóktól és egymástól is. A témákat az ULink-tagok javaslatai alapján állítjuk össze.
A kapcsolat érték, érdemes nap mint nap ápolni, mert csak akkor működik. A kapcsolattartás időigényes, fáradságos munka és hosszú távú befektetés, azonban ha jól csináljuk, örömteli elfoglaltság is.
Újabb és újabb, korábban az Unilevernél dolgozó szakemberek csatlakoznak az ULink csoporthoz, akik időközben más munkahelyen folytatják karrierjüket, vagy éppen saját vállalkozást indítva alkalmazzák a cégnél tanult módszereket.
Nemcsak az FMCG, de más iparágak is megbecsülik a nemzetközi cégnél szerzett tudást és tapasztalatot. A karrier lépcsőfokain való felfelé lépegetés, ambícióval és tehetséggel, valamint nem utolsósorban kitartó, szorgalmas munkával párosítva mindig meghozza az eredményét.
Így egyre többen kerülnek a volt unileveresek közül vezető beosztásba más iparágak prominens cégeinél. Ennek következtében a tudás növekszik, így a szakmai rendezvények magas színvonala garantált.
Az idei rendezvény fő előadója Regina Kuzmina volt, az Unilever Oroszországból nemrég érkezett ügyvezetője, aki innovatív, megújulásra késztető előadást tartott, amely gondolkodásmód ebben az iparágban is elengedhetetlen. Az online üzlet, a kereskedés, az új módszerek a gyártók és kereskedők közötti együttműködésben olyan állandó témák, amelyek a szakembereket szüntelenül foglalkoztatják.
Az Unilever mint vezető nemzetközi cég élen jár e témában, hiszen a piacképesség csak a megújuló márkákkal, marketing- és értékesítési eszközök alkalmazásával lehet a jövőben is sikeres.
Bár az ULink-kör tagjainak jelentős része nem aktív résztvevője a mostani szervezetnek, a példamutatás, az egymás közötti eszmecsere segíti a megújulást a mostani cég munkatársai számára is. Az internetalapú kommunikáció mellett a személyes kapcsolatok felértékelődnek. Az ULink olyan fórumot teremt, ahol találkozni lehet, és az esemény hangulata, atmoszférája a fiatal generációknak is mutatja, hogy így is lehet dolgozni.
A találkozó végén mindenki tudja – lesz folytatás, találkozunk ősszel, illetve egy év múlva az újabb ULink-eseményen.
Addig is a kapcsolati háló működik, év közben is kereshetjük egymást, mivel a közös múlt, a sorsközösség, azaz hogy valamikor egy cégnél dolgoztunk, most is összetart bennünket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az AgroVIR Kft. felvásárolja a NEXT Farming szoftver magyarországi operációját
Az AgroVIR Kft. 2024. november 13-án 100%-os tulajdonrészt szerzett a…
Tovább olvasom >Új korszak a streamingben: 2,4 millió magyar gamer és a márkák találkozása
A Publicis Groupe Hungary kizárólagos partnerként csatlakozott az inStreamly platformhoz…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >