Magazin: Újdonsággyár
Ahogy novemberi számunkban a Starbucks kereskedelempolitikájával foglalkozó cikkünkben „ígértük”, a Howard Schultz visszatérésével újra növekedésnek induló óriáscég valóban számos új fejlesztéssel lepi meg a világot – és az innovációs szakasznak nevezett 12-18 hónapból még csak 6 telt el!
A kávés óriás belépett az energiaitalok piacára: Refresher (Frissítő) néven új termékcsaládot dobott piacra (1). A háromféle ízben kapható italt az különbözteti meg vetélytársaitól, állítják, hogy ez pörköletlen zöld kávé kivonatát tartalmazza. Másik hasonló funkciójú termékük a maga nemében kategóriateremtő próbálkozás; a Doubleshot elnevezésű ital „Energy + Coffee”-ként lett jellemezve (2). A jegeskávék felé hajló újdonság a koffein mellett tartalmaz guaranát és ginzenget is. És ha már a frissítőkről beszéltünk: eljutottunk oda, hogy a Starbucks nemcsak gyümölcslevet készít, de saját retail üzletében árulja is az Evolution Fresh nevű dzsúszt.
Van miről beszámolnunk az üzlettípusok területéről is. A drive-thru egységek mintájára a Starbucks megnyitotta első sky-thru üzletét (4) egy kaliforniai síparadicsomban, a Squaw Valley-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >