Magazin: Újdonsággyár
Ahogy novemberi számunkban a Starbucks kereskedelempolitikájával foglalkozó cikkünkben „ígértük”, a Howard Schultz visszatérésével újra növekedésnek induló óriáscég valóban számos új fejlesztéssel lepi meg a világot – és az innovációs szakasznak nevezett 12-18 hónapból még csak 6 telt el!
A kávés óriás belépett az energiaitalok piacára: Refresher (Frissítő) néven új termékcsaládot dobott piacra (1). A háromféle ízben kapható italt az különbözteti meg vetélytársaitól, állítják, hogy ez pörköletlen zöld kávé kivonatát tartalmazza. Másik hasonló funkciójú termékük a maga nemében kategóriateremtő próbálkozás; a Doubleshot elnevezésű ital „Energy + Coffee”-ként lett jellemezve (2). A jegeskávék felé hajló újdonság a koffein mellett tartalmaz guaranát és ginzenget is. És ha már a frissítőkről beszéltünk: eljutottunk oda, hogy a Starbucks nemcsak gyümölcslevet készít, de saját retail üzletében árulja is az Evolution Fresh nevű dzsúszt.
Van miről beszámolnunk az üzlettípusok területéről is. A drive-thru egységek mintájára a Starbucks megnyitotta első sky-thru üzletét (4) egy kaliforniai síparadicsomban, a Squaw Valley-ban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >