A Tork és a fenntarthatóság
A Tork az SCA globális márkája, mely a világ egyik vezető higiéniai és faipari termékeket gyártó vállalata. Az SCA nagy hangsúlyt fektet a fenntartható erdőgazdálkodásra, előkelő helyet foglal el a Világ Legetikusabb Cégeinek rangsorában. A fenntarthatóság számunkra azonban többet jelent környezetbarát gondolkodásmódnál.
Innovatív technológia a fenntarthatóságért

Innovatív technológia a fenntarthatóságért
A Tork által előállított kiváló minőségű papírtörlők több nedvességet szívnak fel, gyorsabban, így a felhasználók kevesebbet használnak és dobnak el belőlük. Az SCA által kifejlesztett QR-kódok segítségével a takarítók nem keményebben, hanem okosabban dolgoznak, nem menetrend, hanem észszerűség szerint takarítanak, az utántöltés pedig alacsonyabb szállítási és tárolási költséggel, így kevesebb szén-dioxid-kibocsátással is jár.
Hulladék- és papírfelhasználás-csökkentés és a higiénia javítása

Hulladék- és papírfelhasználás-csökkentés és a higiénia javítása
A toalettpapír-adagolók területén is figyelembe vesszük a fenntarthatósági szempontokat: a Tork SmartOne® laponkénti adagolású toalettpapír-adagoló akár 40%-kal is csökkentheti a felhasználást, védi és tisztán tartja a papírt.
Kézápolás mindenki számára

Kézápolás mindenki számára
A Tork habszappanjai csökkentik a felhasználást, mivel az adagoló mindig csak adott mennyiséget nyom ki. Kézápoló-adagolóinkat bárki könnyedén használhatja, a gyengébb kezű gyermekek és idősek is. A szenzoros adagolók a fogyatékkal élők speciális higiéniai igényeit is figyelembe veszik.
Könnyen kezelhető csomagolás

Könnyen kezelhető csomagolás
A Tork Easy Handling™ csomagolási rendszerben dobozok és beépített füllel rendelkező carry-packek találhatók: a perforáció miatt könnyen nyitható, újratöltős, ergonomikusan kidolgozott csomagolások lehetővé teszik egyszerre több egység könnyű hordozását is. Számos praktikus megoldásnak köszönhetően rengeteg idő és energiaráfordítás takarítható meg.
A higiéniai megoldásainkba és rendszereinkbe beépített fenntarthatóság tehát alig észrevehetően bújik meg minden termékünkben, sokkal szembetűnőbb volna azonban a hiányukból adódó többlet szállítási és munkaerőköltség, növekvő hulladékmennyiség, fokozott szén-dioxid-kibocsátás és túlzott fogyasztás. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Nem a piac vezérli elsősorban a zöld vállalati döntéseket itthon
A hazai vállalatok fenntarthatósági stratégiáit és beruházásait legerősebben nem piaci…
Tovább olvasom >Európa éléskamrája sivataggá válhat
Spanyolország mára Európa vezető zöldség- és gyümölcstermelője lett, de agrársikereit…
Tovább olvasom >K&H fenntarthatósági index: több a jó szándék, de a tettek még váratnak magukra
A 300 millió forintnál nagyobb árbevételű hazai vállalatok körében végzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >Zuhanyozni csak pontosan, szépen! – A nap képe
A neten találtuk a képet: egy amerikai szállodában fotózták ezt…
Tovább olvasom >