Magazin: Topon a kiszerelés
– A termékinnováció tárgya a Canter Borházban elsődlegesen a csomagolástechnika – hangsúlyozta Istvándi Tamás –, a borászat három borcsaládjának mindegyike felvonultat egy-egy ilyen különleges elemet:
• Az elérhető árazású Csipkés borok vastag papírcímkéje különlegesen aprólékos alsó kivágásokkal rendelkezik, mely által a finoman kidolgozott csipkére emlékeztet.
• Az üde, friss balatoni borokat felvonultató Dandelion (pitypang) borcsalád zászlósbora, a Dandelion PINK Rozé címkéje egészen egyedülálló módon vegyíti címkéjén az átlátszatlan hagyományos címkék, és a modern átlátszó alapanyagok tulajdonságait. A címkén látható hölgyalak rózsaszín koktélruháját és cipőjét a bor „színezi”.
• A MAGNUS borcsalád borainak különleges jellegét az egyedi sorszámozás is hangsúlyozza, ami minden egyes palackot egyszerivé és megismételhetetlenné tesz. A középső arany sávban viselt sorszám nem utólagosan kerül fel a címkékre, hanem a többi festékréteggel együtt, elválaszthatatlan részét képezve így a címke grafikájának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >