Magazin: Topon a kiszerelés
– A termékinnováció tárgya a Canter Borházban elsődlegesen a csomagolástechnika – hangsúlyozta Istvándi Tamás –, a borászat három borcsaládjának mindegyike felvonultat egy-egy ilyen különleges elemet:
• Az elérhető árazású Csipkés borok vastag papírcímkéje különlegesen aprólékos alsó kivágásokkal rendelkezik, mely által a finoman kidolgozott csipkére emlékeztet.
• Az üde, friss balatoni borokat felvonultató Dandelion (pitypang) borcsalád zászlósbora, a Dandelion PINK Rozé címkéje egészen egyedülálló módon vegyíti címkéjén az átlátszatlan hagyományos címkék, és a modern átlátszó alapanyagok tulajdonságait. A címkén látható hölgyalak rózsaszín koktélruháját és cipőjét a bor „színezi”.
• A MAGNUS borcsalád borainak különleges jellegét az egyedi sorszámozás is hangsúlyozza, ami minden egyes palackot egyszerivé és megismételhetetlenné tesz. A középső arany sávban viselt sorszám nem utólagosan kerül fel a címkékre, hanem a többi festékréteggel együtt, elválaszthatatlan részét képezve így a címke grafikájának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >