Magazin: Topon a kiszerelés
– A termékinnováció tárgya a Canter Borházban elsődlegesen a csomagolástechnika – hangsúlyozta Istvándi Tamás –, a borászat három borcsaládjának mindegyike felvonultat egy-egy ilyen különleges elemet:
• Az elérhető árazású Csipkés borok vastag papírcímkéje különlegesen aprólékos alsó kivágásokkal rendelkezik, mely által a finoman kidolgozott csipkére emlékeztet.
• Az üde, friss balatoni borokat felvonultató Dandelion (pitypang) borcsalád zászlósbora, a Dandelion PINK Rozé címkéje egészen egyedülálló módon vegyíti címkéjén az átlátszatlan hagyományos címkék, és a modern átlátszó alapanyagok tulajdonságait. A címkén látható hölgyalak rózsaszín koktélruháját és cipőjét a bor „színezi”.
• A MAGNUS borcsalád borainak különleges jellegét az egyedi sorszámozás is hangsúlyozza, ami minden egyes palackot egyszerivé és megismételhetetlenné tesz. A középső arany sávban viselt sorszám nem utólagosan kerül fel a címkékre, hanem a többi festékréteggel együtt, elválaszthatatlan részét képezve így a címke grafikájának.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >Szkeptikusak a fogyasztók a vállalatok fenntarthatóságával kapcsolatban
2022 óta folyamatosan növekszik a vállalatok fenntarthatóság terén mutatott érettsége.…
Tovább olvasom >Masszívan lassult a belkereskedelem
Ma reggel kiskereskedelmi forgalmi adatokat tett közzé a Központi Statisztikai…
Tovább olvasom >