Termékünk névjegye
Aki morgott már valaha maga elé partnerei sok egyforma névjegyét rendezgetve, vagy csak egyszerűen vevő az üzleti kommunikáció kreatív eszközeire, az biztosan értékel minden jó ötletet, a megszokottól eltérő megközelítést a kapcsolatépítésben egyébként nélkülözhetetlen kartonlapocskák világában.
Alábbi példáink jóval többek szellemes ötletnél, vagy merész grafikai próbálkozásnál: többletfunkcióval is bírnak. A többek között mogyoró-, dió- és mákkrémek forgalmazásával foglalkozó Tolna megyei Nuttini cég tulajdonosa termékmintával kombinálta névjegykártyáját – mi a márciusi SIRHA szakkiállításon találkoztunk a 30 grammnyi terméket tartalmazó, megfelelő formájú műanyagtégellyel és a zárófóliájára applikált névjeggyel. Ennél a reklámeszköznél direktebb utalást a termékre, „édesebb” asszociációt egy üzleti tárgyalásra aligha lehetne könnyen kiagyalni.
Műfajának mindenkori top 10-ébe tartozhat a spanyol sajtforgalmazó cég névjegyként is kezelhető reklámajándéka is. Nemcsak megkülönbözteti az „ötletgazda” vállalkozását a többitől, de talán még némi használati értékkel is bír a megajándékozott számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >