Termékünk névjegye
Aki morgott már valaha maga elé partnerei sok egyforma névjegyét rendezgetve, vagy csak egyszerűen vevő az üzleti kommunikáció kreatív eszközeire, az biztosan értékel minden jó ötletet, a megszokottól eltérő megközelítést a kapcsolatépítésben egyébként nélkülözhetetlen kartonlapocskák világában.
Alábbi példáink jóval többek szellemes ötletnél, vagy merész grafikai próbálkozásnál: többletfunkcióval is bírnak. A többek között mogyoró-, dió- és mákkrémek forgalmazásával foglalkozó Tolna megyei Nuttini cég tulajdonosa termékmintával kombinálta névjegykártyáját – mi a márciusi SIRHA szakkiállításon találkoztunk a 30 grammnyi terméket tartalmazó, megfelelő formájú műanyagtégellyel és a zárófóliájára applikált névjeggyel. Ennél a reklámeszköznél direktebb utalást a termékre, „édesebb” asszociációt egy üzleti tárgyalásra aligha lehetne könnyen kiagyalni.
Műfajának mindenkori top 10-ébe tartozhat a spanyol sajtforgalmazó cég névjegyként is kezelhető reklámajándéka is. Nemcsak megkülönbözteti az „ötletgazda” vállalkozását a többitől, de talán még némi használati értékkel is bír a megajándékozott számára.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >