Magazin: Szószok a rács mögül
Tevékenysége során minden vállalkozás szembe kerül legyőzhető nehézségekkel, de a röghöz kötöttség a JailHouseFire csípős szószok gyártói számára nem ilyen. Mert ahogy a termék neve már jelzi is (Börtöntűz), azt egy enyhe fokozató floridai büntetés-végrehajtó intézet lakói készítik – méghozzá 3 változatban is. A forgalmazók nemhogy nem magyarázkodnak a termékek eredetét illetően, inkább olyan szlogenekkel „marketingelik” azokat, hogy „Nagyon halálos”, „Nincs menekülés”, vagy éppen „Az ízlelőbimbók gyilkosa”. Az egyébként az érdekes származása folytán ismert és keresett szószokat csak az interneten lehet megrendelni, a belőlük származó hasznot pedig börtönön belüli programok szervezésére fordítják. Általános tanulság? Annyi biztosan van, hogy azt ami nem egyedi, amihez sztorit is lehet fűzni (akárcsak a sommelier munkája során), azt könnyebb eladni, a termékből pedig könnyebb márkát teremteni.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >