Magazin: Színnováció
Van egy cég, ahol hisznek abban, hogy a jól kiválasztott színek az étkezőasztalon kellemesebbé teszik a vendég éttermi élményét. És ha már így gondolkodnak, akkor természetes, hogy nagy gonddal választják ki terméküknek azt a színt. A Tork szalvétáinak „színfelelősei” nem maguktól találják ki, milyen legyen egy új szalvéta színe; azt figyelik, hogyan alakul a színválaszték (na meg persze a színpreferencia) az autó- és a ruhaiparban, a belsőépítészet világában, vagy éppen a falfestékek piacán.
A Tork szalvétaválasztéka két színcsoportra oszlik: vannak a klasszikusok (például: fehér, sötétkék, zöld, sárga, piros) és trendi színek (például: barack, bordó, terrakotta). A trendi színválasztékot kétévente vizsgálják felül, és a két legkevésbé sikeres szín helyére két újat vezetnek be. Hogy melyiket, az mindig az aktuális színtrendektől és az azokkal kapcsolatban végzett kutatások eredményeitől függ.
És most eljöttek hozzánk is: 2012 őszétől az új szalvétaszínek: a levendula és a lime!
(X)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >