Magazin: Szín és egyéniség
Jön a tavasz, napról napra színesebb a világ – e változásokra is színes választ adnak a Tork közelmúltban piacra került, már lapjainkon is említett, látványos Mix n’ Match terítéksorozatai.
A Mix n’ Match (szó szerint azt jelenti: keverd és párosítsd) kialakítása azon az elven alapult, ami szerint a színek és a dekoráció alapvetően meghatározzák a vendégélményt. A termék változatai négy különböző, autentikus színvilággal illusztrált hangulatot és stílust képviselnek, két-két flexibilisen variálható dekormintázattal – az Oxford motívumrendszerében a négyzetminta dominál, míg a Milanóra a csíkok a jellemzők. Illeszkednek a legmodernebb dekortrendekhez, de biztosítják a vendéglátóhelyek számára oly’ fontos megkülönböztethetőséget is.
A Mix n’ Match koncepció minden vendéglátóhelyen minőséget sugall, kis befektetéssel különleges környezetet teremt az étkezéshez, és képes egyéniséget kölcsönözni minden asztalnak és minden eseménynek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >