Magazin: Plusz egy út a vendég szívéhez
A kollektív éttermi kommunikáció remek példája a debreceniettermek.hu honlap, ami nemcsak ésszerű formában ad lehetőséget tucatnyi étteremnek meglévő és megnyerni kívánt vendégeik informálására, de sok jó, máshol is használható ötletet leshet el róla a szakma. Ilyen például az étlapértelmező rovat, ami segít néhány „bonyolultabb” ételfajta átgondolt, stílusos bemutatásában. Ezzel a fogásaikat „illusztráló” üzletek speciális reklámlehetőséghez jutnak, közelebb kerülnek potenciális vendégkörükhöz és felhívhatják a figyelmet specialitásaikra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >