Magazin: Plusz egy út a vendég szívéhez
A kollektív éttermi kommunikáció remek példája a debreceniettermek.hu honlap, ami nemcsak ésszerű formában ad lehetőséget tucatnyi étteremnek meglévő és megnyerni kívánt vendégeik informálására, de sok jó, máshol is használható ötletet leshet el róla a szakma. Ilyen például az étlapértelmező rovat, ami segít néhány „bonyolultabb” ételfajta átgondolt, stílusos bemutatásában. Ezzel a fogásaikat „illusztráló” üzletek speciális reklámlehetőséghez jutnak, közelebb kerülnek potenciális vendégkörükhöz és felhívhatják a figyelmet specialitásaikra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >