Magazin: Plusz egy út a vendég szívéhez
A kollektív éttermi kommunikáció remek példája a debreceniettermek.hu honlap, ami nemcsak ésszerű formában ad lehetőséget tucatnyi étteremnek meglévő és megnyerni kívánt vendégeik informálására, de sok jó, máshol is használható ötletet leshet el róla a szakma. Ilyen például az étlapértelmező rovat, ami segít néhány „bonyolultabb” ételfajta átgondolt, stílusos bemutatásában. Ezzel a fogásaikat „illusztráló” üzletek speciális reklámlehetőséghez jutnak, közelebb kerülnek potenciális vendégkörükhöz és felhívhatják a figyelmet specialitásaikra.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >