Magazin: Náluk még a szívószál is kolbászból van!
A vendéglátóhelyeken a koktélokkal együtt a vendégek szinte mindig elfogyasztják a díszítést is, de ehhez képest is tovább megy az „ehető” koktélok trendje (Trade magazin, 2010/december). A divat odáig „fajult” – ahogy arról már tavaly júniusban beszámoltunk –, hogy egy New Jersey-i vendéglátóhely tulajdonosa fontosnak tartotta kihangsúlyozni egy interjúban: náluk helyi termelőktől vásárolt zöldségekkel készítik a Bloody Maryt. Nem a mixerek újítása ezzel szemben az, amit kis kétkedéssel ugyan, de e folyamat következő lépésének nevezünk: egy „kiugrott” bartender jó minőségű marhahúsból készülő szívószálat kínál volt kollégáinak a Bloody Maryhez. Ha elfogadjuk, ahogy az amerikaiak is, hogy a snack kolbászkák jó kísérőfalatkái a koktéloknak, talán ez az ötlet sem tűnik túl abszurdnak. (Ha meg nem jön be, hát nem a szakma presztízse sérül.) A kolbászcsövek ára egyébként százasával 98 dollár (nagyjából 21 ezer forint) – nem kevés, de azért összehasonlításként tegyük hozzá, New Yorkban a koktélok átlagára a bárokban 8-12 dollár között mozog.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >