Magazin: Mitől modern egy tisztítószer?
Ha úgy érzi, nem naprakész a tisztítószerek világában, figyelje a hirdetéseket! Ám a vonzó jelzők között így sem fog mindig könnyen eligazodni. Mitől modern egy tisztítószer? – kérdeztük Kocsis Csillát, a Diversey Hungary Services Kft. marketingmenedzserét.
–Hogyan választ egy profi?
K. CS.: A profit elsősorban onnan lehet megismerni, hogy koncentrátumokat választ a használatra kész szerek helyett, lehetőség szerint abból is professzionális összetételűt. Kényelmi szempontból már nincsenek közöttük számottevő különbségek, minden más tekintetben a koncentrátumok alkalmazása előnyösebb a „hivatásosok” számára. Csökkennek a raktározási és a szállítási költségek, kevesebb a csomagolásból eredő hulladék, ráadásul használatuk kevesebb környezetterheléssel jár. És ami a legfontosabb: szakszerű adagolás mellett olcsóbbak is.
Azt azért mindenképpen ki kell hangsúlyozni: a gazdaságosságnak nem sok köze van az olcsósághoz, a költséghatékonyság a lényeg – ezt erősítik meg tapasztalataink. Termékeink pozicionálásakor mi például összehasonlító táblázatokban elemezzük azok feltöltésenkénti oldatköltségeit.
– Mitől szakszerű az adagolás?
K. CS.: Ahhoz, hogy az adagolás precíz, kényelmes és biztonságos legyen, érdemes intelligens eszközöket választani. A Diversey SmartDose rendszere például egyszerűen kizárja a pontatlanságot, funkciói a költséghatékonyság jegyében lettek kifejlesztve, és a flakonok kezelése használójuk számára is egyszerű. Mindemellett nem igényelnek vízcsatlakozást sem.
– Milyen a modern tisztítószer?
K. CS.: Beszéltünk a praktikumról és a gazdaságosságról. A jó tisztító- és fertőtlenítőhatás magától értetődő alapkövetelmény, de a Diversey legújabb fertőtlenítőszerei baktérium-, vírus-, spóra- és gombaölő hatásúak már kis koncentráció mellett is. A modern termékekben a klórt kiváltja a kvaterner ammónium.
Aktív még az a generáció, amelyik a klórban bízik leginkább, és tisztaságérzetét teljesebbé teszi annak csípős illata. De azért a jó minőségű 21. századi tisztítószerek már kellemes illattal is tökéletes eredményt biztosítanak.
És ha már a modernségről beszélünk; meggyőződésem, hogy a forgalmazónak is ennek megfelelően kell gondolkodnia. A ma profi forgalmazója nem terméket kínál partnerének, hanem komplett megoldásokat a hatékony takarításhoz.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >