Magazin: Minőség kompromisszumok nélkül
2014 őszén új márka jelent meg az élelmiszerüzletek sópolcain 7001 néven. A magát „Az élet sója”-ként hirdető termékcsalád a tudatos vásárlók számára kínál nagy tisztaságú, kiváló minőségű sókat és sókészítményeket. A forgalmazó Salinen Budapest Kft. ügyvezető igazgatójával, Szalczer Alfréddal beszélgettünk.
– A Salinen Budapest több mint két évtizedes múlttal rendelkező cég. Milyen szerepet töltenek be jelenleg a magyar piacon?
– A Salinen Budapest 1991 óta van jelen Magyarországon. Az osztrák anyavállalatunk a só útját a bányászattól a lepárláson és csomagoláson keresztül az értékesítésig kíséri. Habár termékpalettánkon megtalálhatóak a kősók és tengeri sók is, forgalmunk legnagyobb részét az Ausztriában kitermelt, vákuumpárolt sók adják. A magasan versenyképes minőség és a megbízható ellátási színvonal az, mely kiemeli cégünket a versenytársak közül: a Salinen Budapest a magyarországi kis kiszerelésű termékek piacán több mint 50 százalékos piacrészt tud felmutatni. Ezt a teljesítményt meglepően kis apparátussal – hiszen mindössze 5 munkavállaló dolgozik a cégnél – és gondosan felépített értékesítői stratégiával sikerült elérnünk.
– Ennek része többek között a kínálat bővítése…
– Így van. Új márkacsaládunkat, a 7001-et kifejezetten a magyar piacra terveztük, és hosszú, alapos munka előzte meg a polcra kerülést: négy éve kezdtük el a termékfejlesztést. Több szempontból is egyedülálló terméket sikerült alkotni. A fogyasztóknak egyrészt egy rendkívül nagy tisztaságú, tehát magas NaCl-tartalmú, teljesen érintetlen környezetből származó őstengeri sót kínálunk, melyet Hallstattban bányászunk, és az osztrák Salinen ebensee-i központjában csomagolunk. Célul tűztük ki, hogy bebizonyítsuk a fogyasztóknak, hogy elérhető áron is hozzájuthatnak nagyon jó minőségű, tiszta sóhoz, nem kell kompromisszumokat kötniük.
– Fontos a fogyasztói edukáció?
– Nagyon fontos. Rengeteg téves elképzelés kering a köztudatban a sófogyasztással kapcsolatban; rendet kell rakni a fejekben, egyszer és mindenkorra tisztázni kell, hogy a sóra az emberi szervezetnek szüksége van. Nem mindegy azonban, hogy szervezetünk napi szükségletét milyen forrásból elégítjük ki. A 7001 márkacsaláddal értéket szeretnénk teremtetni, és ezt átadni a fogyasztóknak. A 7001 ma már a legtöbb magyarországi fogyasztó számára elérhető, hiszen a tavaly őszi indulás óta az ország minden meghatározó kereskedelmi hálózatába sikerült belistáznunk. Változatos kiszereléseket kínálunk az 1 kg-os zacskótól kezdve az 500 g-os kartondobozos terméken át a 200 g-os és 90 g-os szóródobozig. A 100%-ban adalékanyagmentes termékek mellett pedig megtalálhatóak az ásványi anyagokkal dúsított sók és fűszersók is. Egy dolog fix: a magas színvonal, amit elérhető áron kínálunk. Azt gondolom, ennél többet egy só nem tud nyújtani.
– És mit kínálnak az üzleteknek?
– A márkatermékek mellett első áras és saját márkás termékeket is forgalmazunk, lefedve ezzel az összes kategóriát, vagyis minden árszinten tudunk termékeket kínálni az üzletláncoknak. Az egyes láncok – ismerve a vásárlói igényeket – kialakíthatják egyedi megrendeléseiket, melyeket színes portfóliónknak és megbízható hátterünknek köszönhetően ki tudunk elégíteni. A partnereinkkel folyamatosan kommunikálunk annak érdekében, hogy fejlődhessünk és követhessük a fogyasztói igények változását. Hosszú távra tervezünk, így vevőinknek biztonságos, tervezhető együttműködést nyújtunk.
– Milyen tervekkel vágnak neki a következő időszaknak?
– Egyik feladatunk a márkaforgalom növelése az egyes hálózatoknál, ami reális célnak tűnik annak fényében, hogy egyre több partnerünk köteleződik el amellett, hogy minőségi sókat kínáljon a vásárlóknak. Ennek érdekében igyekszünk megjelenni minél több szakmai rendezvényen, árubemutatókon veszünk részt. A másik feladatunk pedig a fogyasztók megszólítása. Nyomtatott és online formában egyaránt szeretnénk kommunikálni a termék előnyeit. Az új, 7001 márkacsaláddal a már meglévő vásárlóink mellett a legfiatalabb korosztályt is szeretnénk elérni, ennek eszközeként a közösségi média kaphat majd kiemelt
szerepet. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Túlturizmus vár Budapestre, miközben stagnál a vidéki vendégek száma
Júliusban tovább csökkent a belföldi vendégek száma és az általuk…
Tovább olvasom >Betiltják a airbnb-típusú szálláshelyeket Budapesten? Szigorítás jöhet
Újra napirendre került a rövidtávú lakáskiadás szabályozása Budapesten, miután a…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kiberbiztonság = üzleti érdek
A digitalizáció mindennapjaink szerves részévé vált, ám a technológiai fejlődés…
Tovább olvasom >Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >