Magazin: Milyen joghurtfagylalt kell nekünk?
Két éven belül az ötödik önkiszolgáló joghurt-fagylaltozóját nyitotta meg a széles ízválasztékáról ismert Jono Yogo lánc, budapesti bevásárlóközpontok után ezúttal a budaörsi Auchan áruházban. A mostani üzletnyitás érdekessége az, hogy ez az egység pontosan egy fél éve bezárt, rendkívül elegáns joghurt-fagylaltozó helyén működik. A Chillbox átköltözött az Aréna Plázába, jelenleg ott produkálják a „műfaj” számunkra legtartalmasabbnak tűnő ízeit; ők az utóbbi évek világsikereként számon tartott görög joghurtból készülő termék alapanyagát fagyasztva hozzák Görögországból.
Ha valaki még nem ismerné a fagyasztott joghurtot: alapja a joghurt és a tej, hogy mi van még benne, azt nem szokták elárulni készítői, mindegyik „saját” recept alapján készül. Persze ne legyenek illúzióink, itthon nem egy helyen porból csinálják. Előállítása viszonylag egyszerű, mint ahogy kínálásának módja is: mindenféle további édességeket szórnak rá. A joghurtüzlet másik nagy attrakciója ugyanis az ezerféle topping, amivel a cukor- és zsírszegény „fagylaltot” nyalni kívánó könnyen elveszíti a réven azt, amit a vámon megnyert. A toppingok kínálata még a legkisebb üzletekben is legalább másfél tucat, lehet választani friss és száraz gyümölcsök, szószok, magvak, cereáliák, cukrok, kekszek közül. Mint ismeretes, a fagyasztott joghurtok állaga könnyebb más fagylaltokénál, kalória- és zsírtartalmuk kisebb, tehát több szempontból is megfelelnek a világ gazdagabbik felén mind meghatározóbbá váló egészségtrendeknek.
A Jono Yogo a színes, nagy választékot kínáló egységei révén itthon is a sikeres koncepciók közé tartozik. Budaörsön a korábbi hat-, illetve nyolcgépes üzletek után egy kisebb, háromgépes egységet nyitottak. A saját beruházásban megvalósított üzlet a franchise hálózat leendő tagjainak szolgál koncepció-boltként. A családi vállalkozásban, de külföldi befektetéssel működő cég ugyanis terjeszkedésben gondolkodik, üzleti partnerek bevonásával. Egy Jono Yogo bolt kialakításához legalább 50 ezer lakosú várost és jellemzően plázákat tartanak optimálisnak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >