Magazin: „Mexikói” gyorsétterem-franchise – még nem nyílt meg az első magyar Mucho Burrito
A hírek szerint ősszel nyitja meg első egységét hazánkban a Mucho Burrito kanadai franchise-étteremlánc, de szeptember közepi lapzártánkig még nem lehetett tudni, melyik üzletközpontban. A márka hazai mester franchise-jogának tulajdonosa az a magyar kft, amelyik a Nordsee, valamint a nálunk ezután indítani tervezett Wienerwald magyarországi mester franchise-jogaival is rendelkezik.
A Mucho Burrito egy 2006-ban indult, kanadai alapítású hálózat, az Extreme Brandz-csoport tagja – tudtuk meg a vállalkozás honlapjáról –, amelyhez 3 másik lánc tartozik (Extreme Pita, Via Cibo–Italian Street Food, Purblendz, ez utóbbi smoothie-kat és más hasonló „reformételeket” kínál). A csoport összesen 350 egységével Észak-Amerikában (a Mucho Burritónak 2010 végén sikerült az USA-ban is megvetnie a lábát) nem tartozik a legnagyobbak közé, de dinamikus fejlődését bizonyítja, hogy szemet vetett rá a kéttucatnyi láncot irányító MTY Food Group-csoport, és júniusban bejelentette felvásárlási szándékát – legalábbis erről adott hírt az amerikai szaksajtó.
A budapesti a hálózat második európai gyorsétterme lenne (az első Londonban működik). A Mucho Burrito kimondottan a mexikói gasztronómia ízeit hivatott népszerűsíteni – a hazai jogtulajdonos többek között arra épít, hogy a színes, fűszeres, változatos konyha közel áll a hazai ízléshez. A gyorsétterem-hálózat észak-amerikai egységeiben állítólag látványkonyhákban készülnek az ételek.
Választékukban a burritókon kívül találhatóak még tacók, quesadillák, mexikói levesek, és persze chips és nachos mindenféle szószokkal.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >