Magazin: Legjobb megvilágításban – Baldaszti
Budapest egyik legújabb „étteremlánca”, a Baldaszti’s elsősorban profi marketingmunkájáról híres. A Baldaszti’s alkalmazott ötleteiről és módszereiről már mi is beszámoltunk néhányszor. Ezúttal egy nyomtatott kiadványukra hívnánk fel a figyelmet – nem tartalmának, jóval inkább megközelítésének újszerűsége miatt.
Az étterem testvérüzlete egy gasztronómiai különlegességeket árusító bolt és borkereskedés, és a Baldaszti’s működtetői tudják, hogyan használják ki a több lábon állás szinergiáit. Nyáron első alkalommal, Periodika néven kiadott kiadványuk, koncepciója szerint, ötlettár, nem bonyolult recepteket ígér, inkább rövid tanácsokat, tippeket, párosítható borokat – az alapanyagok természetesen „saját” termékek. Az első füzetke, a nyár ürügyén, a grillezésről szól.
Az ötlet nem utolsósorban azért működik, mert a párosítások és az alapanyagok jók, az azokat otthoni használatra is megvásárló vendégeket pozitív asszociációk kötik majd a helyhez. Az elgondolást két okból emeltük ki. Egyrészt, mert szerintünk jó érv arra, hogy egy étteremnek több okból is érdemes megvásárlásra is kínált alapanyagokkal rendelkeznie (ami lehet a szakács legjobban sikerült szósza, saját keverésű fűszere, vagy bármilyen hasonló termék), másrészt, mert úgy van megfogalmazva, hogy célcsoportja mindenekelőtt a vele való törődést érzékelje.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >