Magazin: Kíváncsiság kontra sommelier
Lapunk februári számában a 2013-ban valószínűsíthető italtrendekkel foglalkoztunk, ezúttal az éttermek forgalmában a legnagyobb hányadot kitevő borral kapcsolatos várakozásokat bontjuk ki részletesebben. Csak a több szakember által is megfogalmazott előrejelzéseket emeltük ki – aligha kell mondanunk: ezek csak nagyon közvetve vonatkoznak Magyarországra.
- A fogyasztó keresi az általa még nem ismert vidékekről származó borokat;
- Szűkül az éttermek borlapja;
- Csökken a sommelier-k és a borkritikusok munkájának elismertsége;
- A fogyasztót jobban meg lehet győzni a természetes, autentikus, valódi jelzőkkel, mint az ízek ígéretével;
- A bor kevert italok alapanyagává is válik, és sok vendéglátóhelyen csapra kerül;
- Kedveltebbek az édes borok; divatos a sherry, a vermut, a moscato;
- Népszerűbbek lesznek a nyers pezsgők, akárcsak a jó minőségű asztali borok;
- Az borlapok számos helyen digitális hordozóra kerülnek, a tableteken monitoron megjelennek a különféleképpen csoportosított információk.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >A HoReCába menekülnek
A vendéglátásban Németországban is hiányzik a szakképzett munkaerő, sőt, már…
Tovább olvasom >Újra a csúcson a nemzetközi turizmus
Év elején kiderült, hogy 2024 új rekordéve volt a hazai…
Tovább olvasom >