Magazin: Kíváncsiság kontra sommelier
Lapunk februári számában a 2013-ban valószínűsíthető italtrendekkel foglalkoztunk, ezúttal az éttermek forgalmában a legnagyobb hányadot kitevő borral kapcsolatos várakozásokat bontjuk ki részletesebben. Csak a több szakember által is megfogalmazott előrejelzéseket emeltük ki – aligha kell mondanunk: ezek csak nagyon közvetve vonatkoznak Magyarországra.
- A fogyasztó keresi az általa még nem ismert vidékekről származó borokat;
- Szűkül az éttermek borlapja;
- Csökken a sommelier-k és a borkritikusok munkájának elismertsége;
- A fogyasztót jobban meg lehet győzni a természetes, autentikus, valódi jelzőkkel, mint az ízek ígéretével;
- A bor kevert italok alapanyagává is válik, és sok vendéglátóhelyen csapra kerül;
- Kedveltebbek az édes borok; divatos a sherry, a vermut, a moscato;
- Népszerűbbek lesznek a nyers pezsgők, akárcsak a jó minőségű asztali borok;
- Az borlapok számos helyen digitális hordozóra kerülnek, a tableteken monitoron megjelennek a különféleképpen csoportosított információk.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >