Magazin: Ki akar tévét a sült krumplihoz?
700 egységében teszteli az USA-ban október óta működő saját tv-csatornáját a McDonalds – ugyanolyan alapossággal, ahogy egy-egy újonnan bevezetni tervezett ételfajtát tesztelnek. A 8 év alatt kifejlesztett koncepció a nyilatkozatok szerint különbözik a szupermarketekben és a benzinkutakon sugárzott műsorok struktúrájától, sőt, ahogy az illetékesek jellemeznek: ez „több mint a hagyományos tv”. Nekünk is úgy tűnik, nem csak szórakoztatásról vagy promócióról van szó! A „műsor” tartalmát a fogyasztói szokások alapos felmérése alapján alakították ki: napszaktól függően különböző célcsoportoknak állítják össze a zenés és hírműsorokat, és rövid időn belül a saját, beszállítói meg minden más hirdetést, ami nem a konkurensekről szól. Az még nyitott kérdés, kiszűrjék-e az alkoholreklámokat is. Mindez annyira területspecifikusan működik majd, hogy az éttermek például a helyi iskolai focicsapat meccseit is közvetíteni tudják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >