Magazin: Ki akar tévét a sült krumplihoz?
700 egységében teszteli az USA-ban október óta működő saját tv-csatornáját a McDonalds – ugyanolyan alapossággal, ahogy egy-egy újonnan bevezetni tervezett ételfajtát tesztelnek. A 8 év alatt kifejlesztett koncepció a nyilatkozatok szerint különbözik a szupermarketekben és a benzinkutakon sugárzott műsorok struktúrájától, sőt, ahogy az illetékesek jellemeznek: ez „több mint a hagyományos tv”. Nekünk is úgy tűnik, nem csak szórakoztatásról vagy promócióról van szó! A „műsor” tartalmát a fogyasztói szokások alapos felmérése alapján alakították ki: napszaktól függően különböző célcsoportoknak állítják össze a zenés és hírműsorokat, és rövid időn belül a saját, beszállítói meg minden más hirdetést, ami nem a konkurensekről szól. Az még nyitott kérdés, kiszűrjék-e az alkoholreklámokat is. Mindez annyira területspecifikusan működik majd, hogy az éttermek például a helyi iskolai focicsapat meccseit is közvetíteni tudják.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >