Magazin: Kertibútor-trendek
A terasz egyes vendéglátóhelyeken az éves forgalom 35-40 százalékát is megtermelheti a tulajdonosnak, nem mindegy hát, milyen kényelmet, hangulatot ígérnek a szabad ég alatt használt bútorok a vendégnek. Az ország vendéglátásban használt kerti bútorainak legnagyobb forgalmazója a METRO; Krubl Yvettet, a cég kommunikációs menedzserét kérdeztük a jelenlegi trendekről.
– A megkülönböztethetőség a vendéglátás marketingeszközeinek egyik legfontosabb eleme a nyári kitelepüléskor is, ennek megfelelően nőtt az exkluzív garnitúrák iránti kereslet, ugyanakkor – a keresleti olló nyílása miatt – megugrott az érdeklődés a nagyon olcsó termékek iránt is. Megfigyelhető, hogy az alu-rattan bútorokat a vendéglátósok elkezdték ülőgarnitúraként használni, ami lounge hangulatot teremt, és a terméket, akár egy télikertben, egész évben használhatóvá teszi.
Ami a színeket illeti, a korábbi sztenderdnek számító kék és zöld mellett népszerűek a bézs, a bor, a kivi és a mediterrán színek, valamint más olyan árnyalatok, amelyek a mediterrán és minimál stílusú kerthelyiségekbe is illenek.
A bútoroknál fontos a kényelem, a könnyű tisztíthatóság és a mobilitás – ezeknek a követelményeknek mind megfelelnek az eukaliptuszfából készült termékek, a fa-fém kombinációjú bútorok, illetve a jó ideje kiemelt szerepű alu-rattan székek és asztalok.
A METRO sok beszállító – köztük nemzetköziek – termékét is kínálja, de két saját termékcsaládja, a Tarrington House és a H-Line igen széles választékot kínál professzionális teraszbútorokból, amelyek egyebek mellett praktikusak is: könnyűek, a székek rakásolhatóak, az asztalok pedig összecsukhatóak vagy lapra szerelhetők.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >