Magazin: Kereskedelem és a fogyasztói magatartástrendek
Ezt az ajánlást a Trendinspiráció Műhely készítette, hogy inspirációt adjon. A trendkutató cég olyan trendpéldákat gyűjtött össze, amelyek napjainkban a kereskedelem és a fogyasztói magatartástrendek témakörében kiemelt érdeklődésre tartanak számot. A szerteágazó trendjelenségek bővebb megismerése érdekében látogasson el honlapjukra, a www.trendinspiracio.hu-ra.
Dr. Törőcsik Mária ajánlásával
Italos kvíz
A Britvic üdítőital-gyártó okos italautomaták kihelyezésével szeretne minél többet eladni Juicy Drench márkájából.
A berendezések olyan játékokkal csalogatják magukhoz a vásárlókat, melyekkel néhány perc alatt felmérhetik szellemi képességeiket, gyorsaságukat. Így tulajdonképpen nem pénzzel
fizetnek a termékekért, hanem az eredményeikért cserébe kapják meg a jól megérdemelt italt. A játékok között vannak matematikai, logikai fejtörők, de a vizuális képességeket megtornásztató feladatok is. Akik a feladványokban alulteljesítenek, kiegészítésképpe Juicy Drench márkaüzenetet is kapnak, mely szerint „a szellem megfelelő folyadékbevitel mellett tud csak jól teljesíteni”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >A kormány 2027-ig több mint 20 milliárd forint forrást biztosít az akvakultúra fejlesztésére
A hazai akvakultúra kulcsszerepet játszik a horgászvizek egészséges és minőségi…
Tovább olvasom >