Magazin: Itt a hidegkomlózott Dreher
Az átlagfogyasztó 10-15 éve jószerével azt sem tudta, mi adja a sör keserű ízét, ma viszont az igényesebb sörivók számára már hívószó a komló, a sörfőzdékben pedig a termékfejlesztés egyik fő iránya a speciális komló(k) használata. A sör világában nem újdonság, hogy a komlóval már a kész italt ízesítik – ez a hidegkomlózás –, de a lágerek gyártásakor ritkán alkalmazzák ezt a módszert.
A kézműves sörök egyre népszerűbbé válására válaszolva itthon a legnagyobbak közül a kesztyűt elsőként felvevő Dreher a tanksör után újabb innovációval követi a trendeket: hidegkomlós eljárással készülő csapolt és palackozott, illetve dobozos italt visz július közepétől a piacra. A klasszikus Dreher sört a komlóágyúnak nevezett berendezésben (képünkön) egy speciális komlókészítménnyel cirkuláltatják – amelynek származását és fajtáját üzleti titokként kezelik –, a 4,5 százalék alkoholtartalmú termék az aromakioldási folyamat végén kerül szűrésre és fejtésre. Ára a tervek szerint nem lesz magasabb, mint a hagyományos Dreheré.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >