Magazin: Italtrendek 2013
Év elején rendszeresen megtelik az internet az aktuális trendprognózisokkal. Amerikai és európai forrásokból válogattunk; olyan, több szakember és weboldal által is megfogalmazott előrejelzéseket gyűjtöttünk csokorba, amelyek közvetlenül vagy közvetve, de érintik a vendéglátást. Íme!
– Népszerűbbek lesznek az édes borok;
– Az ízesített vodkák mintájára jönnek az ízesített whiskyk, konyakok, tequilák;
– A különleges sörök megjelennek az exkluzív éttermek kínálatában, teret nyernek az étel-sör párosítások, jön a sörsommelier;
– Mind sikeresebbek a kézműves sörök – némelyiküket magas alkoholtartalma miatt 2-3 decis adagokban
– „Csapra” kerülnek különféle italok: bor, népszerű koktélok (például Aperol Spritz);
– Terjednek a szénsavas koktélok, ami jelentheti szénsavas ásványvíz felhasználását ugyanúgy, mint széndioxid hozzáadását az italhoz;
– Palackozzák a koktélokat, főleg a különlegesebbeket (például az érlelteket – Trade magazin 2011/8-9);
– Visszajönnek az „ecetes” koktélok /shrubok/ (Trade magazin 2012/3);
– Hódít a tea számtalan formában (és indul a Starbucks teázó-lánca – Trade magazin 2012/12);
– Megjelennek a kézműves ciderek;
– Az egészségtrendek a kóla alternatíváinak keresésére késztetnek;
– A kis szeszfőzdék berobbanhatnak különlegességeikkel;
– Az itallapok sok helyen digitális hordozóra kerülnek,
a tableteken, monitoron megjelennek a fotók, összetevők és egyéb információk, például ételeket kínálnak hozzájuk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >