Magazin: Ínyencek az ínyencekért

Szerző: trademagazin Dátum: 2015. 08. 26. 07:44

Pozitív gasztrofilozófia, útkeresés a hazai termelők és az igényes fogyasztók között, a minőség titkának megismertetése a vendéggel – ez a Tatai Ínyenc Klub tevékenységének lényege, és persze az intelligens forgalomösztönzés.

Horeca_Koncepcio_Gottw_opt

A tatai Hotel Gottwaldban egy közel 10 éve egyszer már elindított kezdeményezés kel ismét életre. Akkor az aktuális trendeknek megfelelően az egészség volt a hívószó, most a minőség igényének kialakítása, a termelők helyzetbe hozása a koncepció fő vonala.

Az új klub szervezői közé és az előadók sorába a tulajdonosok a gasztronómia különböző területeiről vontak be ismert személyiségeket. A tematikában többek között olyan témák szerepelnek, mint a magyar gasztronómia helyzetének, az ételek és borok harmóniájának elemzése, a kisvendéglők, restik, kifőzdék világának felidézése, beszélgetések és közös főzések sztárszakácsokkal és gasztrobloggerekkel.

A projekt célközönsége a vendéglőbe járó, fizetőképes helyi ínyencek köre, számítunk a vendéglős kollégákra, a borlovagrend tagjaira, orvosokra, jogászokra, azaz a helyi elitre – vázolta a szervezők marketingelképzeléseit Gottwald Zoltán társtulajdonos. – A klub tagjai havonta egy alkalommal közös vacsorán találkoznak. A programokat nem feltétlenül a törzsvendégekre alapozzuk, de várhatóan ők lesznek többségben. A meghívókat saját címlistánkat használva küldjük ki, további reklámra már csak a korlátozott létszám miatt sincs szükség.

A szakemberek egy része baráti alapon vállalja az előadást, a beszélgetés vezetését, mások honoráriumot kérnek. A rendezvények elméleti része a figyelem fenntartása érdekében nem terített asztaloknál történik, és legfeljebb egyórás, ezt követi a vacsora az étteremben. Az este költségei alkalmanként változnak, de nem szeretnénk, ha egy-egy program alapára túllépné a fejenként 10 ezer forintot alkalmanként. A bevételből a Tatabányai Vendéglátóipari Szakközépiskolát kívánjuk támogatni.

Kapcsolódó cikkeink