Magazin: Inflálódunk!

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 13. 12:16

A március 18–24. között zajló Éttermi Hét (akárcsak a hozzá sokban hasonló Torkos Csütörtök) a közös marketing erejével éri el céljait, az éttermek ebből többet profitálnak, mintha egyedül próbálkoznának promóciókkal.

Az itthon már évente kétszer zajló Éttermi Héten a csatlakozó vendéglátóhelyek az általuk előre vállalt mennyiségben kínálnak háromfogásos menüt a megszokott színvonalon – előnyös áron. Asztalt foglalni kizárólag online formában lehet a www.etteremhet.hu weboldalon, és minden étterem limitálja, hány vendéget tud fogadni az adott időszakban.

A szervező DiningCity.com munkatársai Magyarországon is rendszeresen ellenőrzik a szolgáltatás minőségét, tavaly például kérdőíves kutatást végeztek a vendégek között, sok pozitív jelzést gyűjtve. Ezért sem értjük, miért volt szükség a fél hazai sajtó által átvett közleményre, miszerint „A korábbi évek gyakorlatának megfelelően változatlanul 3300 forintért fogyaszthatnak…”, amikor a menü még tavaly ilyenkor is 3000 forintba került. A szolgáltatás színvonala, valamint a vendég valós vagy vélt megkárosítása miatt sokat támadott hazai vendéglátásnak kárt okoznak ezek a tévedések, torzítások.

Más, kínosabb kérdés, hogy a sajtóanyagot a média minden évben copypaste-tal adaptáló többségi része (inkl. szaksajtó) vagy nem vette észre a 10 százalék különbséget, vagy nem foglalkozott a kérdéssel, és az internet tele van a fent idézett, a dinibgguide.hu által nem cáfolt mondattal…

Kapcsolódó cikkeink