Magazin: Gépi marketing
Rendeléshez érintőképernyős monitor az asztalon vagy a kézben: ma már nem újdonság itthon sem. Hogy az asztallap egy monitor, és a rajta látható videó része az étkezés élményének – ilyenekről is írtunk már többször. Van olyan étterem is a világban, ahol az asztallapként szolgáló érintőképernyős monitoron lehet ételt választani. A program egészen biztosan nem lesz udvariatlan, és nem felejt el az üzlet érdekeinek megfelelően további italokat, édességet, kávét kínálni.
Az automatizálás ennél is „magasabb” fokát produkálja egy felszolgáló nélküli japán sushiétterem – az elszámolás és a mennyiségi kedvezmény rendszerének kezelése is „gépesítve” van. A fogyasztás végeztével a futószalagról leszedett tányérokat az asztal melletti résbe kell dobni, egy automata megszámolja őket, és a végeredmény alapján kell a végén fizetni. Minden 5. bedobott tányér után egy szerencselabda érkezik egy csövön, ami apróbb-nagyobb nyereményeket jelent a vendégeknek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turizmus 2024 decemberében: növekvő vendégforgalom, eltérő regionális trendek
2024 decemberében a magyarországi turisztikai szálláshelyek vendégforgalma jelentős növekedést mutatott…
Tovább olvasom >Újra magyar Gault&Millau
8 év után visszatért, és újra Magyarországon teszteli az éttermeket…
Tovább olvasom >Változik a Balaton: nyolc éve befagyott, most rekordmeleget mérnek
Nyolc évvel ezelőtt a Balaton teljesen befagyott a hosszan tartó…
Tovább olvasom >