Magazin: Frisskomlós sör a magyar piacon
Sikeres termékfejlesztésnek bizonyulhattak a Dreher speciálisan komlózott változatai: a márkát forgalmazó Dreher Sörgyárak piacra vitte a cég egyik mainstream
márkájának, a Kozelnek is egy olyan új fajtáját, amit a sörgyártásban ma egyre nagyobb hangsúllyal bíró, karakteres fajtáinak variálásával trendet teremtő komlóval tettek különlegessé.
Mint tudott, a sörgyártás során a komlótobozokat (ami a növény virágzata) általában csak szárított, illetve úgynevezett pelletált allapotban használják fel. A szüret idején azonban alkalom nyílik az ital fűszerezésére a friss komlótobozokkal is. A Dreher szakemberei szerint a cseh falusi kultúrában gyökeredző hagyományt elevenítik fel a Kozel Első Komlós sör készítésekor, először alkalmazva e módszert a magyar sörgyártásban. Az eredeti Kozelnél erősebb ízű, nagyobb alkoholtartalmú termék az cseh Kozel Světlý Első Komlós receptje alapján készül, és zöld leveles-komlós dobozban, limitált kiadásban kerül az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
NGM: a SZÉP-kártya a nyarat követően sem lassít, szeptemberben közel 33,2 milliárd forintot költöttek az emberek, 7 százalékkal többet, mint tavaly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszatér a Hooters: újra a legendás pincérnők adják a márka lényegét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Chez mélyhűtő!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >



