Magazin: Frisskomlós sör a magyar piacon
Sikeres termékfejlesztésnek bizonyulhattak a Dreher speciálisan komlózott változatai: a márkát forgalmazó Dreher Sörgyárak piacra vitte a cég egyik mainstream
márkájának, a Kozelnek is egy olyan új fajtáját, amit a sörgyártásban ma egyre nagyobb hangsúllyal bíró, karakteres fajtáinak variálásával trendet teremtő komlóval tettek különlegessé.
Mint tudott, a sörgyártás során a komlótobozokat (ami a növény virágzata) általában csak szárított, illetve úgynevezett pelletált allapotban használják fel. A szüret idején azonban alkalom nyílik az ital fűszerezésére a friss komlótobozokkal is. A Dreher szakemberei szerint a cseh falusi kultúrában gyökeredző hagyományt elevenítik fel a Kozel Első Komlós sör készítésekor, először alkalmazva e módszert a magyar sörgyártásban. Az eredeti Kozelnél erősebb ízű, nagyobb alkoholtartalmú termék az cseh Kozel Světlý Első Komlós receptje alapján készül, és zöld leveles-komlós dobozban, limitált kiadásban kerül az üzletekbe.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >