Magazin: Étteremkoncepciókat keres a Hilton
Partnerkapcsolatot kínál a Hilton-csoport a világ vendéglátósainak; ennek alapfeltétele „mindössze” egy sikeresnek ígérkező koncepció prezentálása. És hogy a próbálkozóknak nem „egy a tízezerből” típusú válogatáson kell részt venniük, azt az üzletcsoport nagysága bizonyítja. Ugyanis 84 országban 10 brand név alatt közel 3800 szállodát üzemeltetnek; sok új koncepcióra van szükségük – a hírek szerint a következő 3 évben 500 éttermet kívánnak megújítani.
A jelentkezők feltöltik elképzeléseiket, fotóikat és más, fontosnak tartott információkat a projekthez készített www.hiltonrestaurantconcepts.com honlapra, a koncepciót az esetleges üzletben csak közvetítő szerepet vállaló cégcsoport ezek ellenőrzése után ajánlja fel ugyanitt szállodatulajdonos partnereinek. A Hilton nemcsak csúcséttermekben gondolkodik, hiszen különféle pozicionálású szállodáikban különféle árfekvésűek az éttermek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >