Magazin: Étteremkoncepciókat keres a Hilton
Partnerkapcsolatot kínál a Hilton-csoport a világ vendéglátósainak; ennek alapfeltétele „mindössze” egy sikeresnek ígérkező koncepció prezentálása. És hogy a próbálkozóknak nem „egy a tízezerből” típusú válogatáson kell részt venniük, azt az üzletcsoport nagysága bizonyítja. Ugyanis 84 országban 10 brand név alatt közel 3800 szállodát üzemeltetnek; sok új koncepcióra van szükségük – a hírek szerint a következő 3 évben 500 éttermet kívánnak megújítani.
A jelentkezők feltöltik elképzeléseiket, fotóikat és más, fontosnak tartott információkat a projekthez készített www.hiltonrestaurantconcepts.com honlapra, a koncepciót az esetleges üzletben csak közvetítő szerepet vállaló cégcsoport ezek ellenőrzése után ajánlja fel ugyanitt szállodatulajdonos partnereinek. A Hilton nemcsak csúcséttermekben gondolkodik, hiszen különféle pozicionálású szállodáikban különféle árfekvésűek az éttermek is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >