Magazin: Elsők a bag-in-boxban
Új fogyasztók, új elvárások – a borivók a mindennapokban nem a különlegességet, hanem a megbízható minőséget, a jó vételt keresi. A választásban az alternatív kiszerelésű termékek is segítségükre lehetne, ezeket a világ nem egy országában a gyengébb minőséggel azonosítják. Igen ám, de 21. századot írunk, a minőségi bor – véli Dorn Zoltán, a Hilltop Neszmély Zrt. belföldi kereskedelmi és marketing igazgatója –, főként a technológiai fejlődésének köszönhetően demokratizálódik, és vásárlásakor egyre inkább előtérbe kerülnek az ésszerűségi tényezők. Az új kiszerelések közül nálunk a legismertebb a bag-in-box, a többnyire kartonból készült dobozban elhelyezett, légmentesen lezárt flexibilis zacskó, ami az ital kiengedésekor nem engedi vissza a levegőt, azaz megakadályozza az ital oxidálódását. Itthon a Hilltop Neszmély Zrt. töltötte először borait bag-in-boxba, a gasztronómiában termékeik 20 százalékát ebben a formában értékesítik. Dorn Zoltán szerint mind szélesebb piaci szegmensnek van igénye a bag-in-boxra, ám imidzsén javítani kellene, disztribúciós csatornáit pedig bővíteni. Mind a fogyasztók fejében, mind a polcokon meg kellene találni a bag-in-box igazi helyét; fizikailag és virtuálisan is el kell kerülnie az alsó polcokról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Top 10-es listán a legjobb túrógombóc lelőhelyek
Van egy étel, ami generációkon átívelő kedvenc, egyszerre idézi a…
Tovább olvasom >Visit Hungary: már több mint 10 millió turista érkezett az országba
Idén július 23-án lépte túl a vendégek száma a 10…
Tovább olvasom >Durva áremelkedés jöhet: akár 1000 forinttal is drágulhat egy doboz cigaretta
Komoly drágulás fenyegeti a dohányosokat Magyarországon: az Európai Bizottság új…
Tovább olvasom >