Magazin: Elsők a bag-in-boxban
Új fogyasztók, új elvárások – a borivók a mindennapokban nem a különlegességet, hanem a megbízható minőséget, a jó vételt keresi. A választásban az alternatív kiszerelésű termékek is segítségükre lehetne, ezeket a világ nem egy országában a gyengébb minőséggel azonosítják. Igen ám, de 21. századot írunk, a minőségi bor – véli Dorn Zoltán, a Hilltop Neszmély Zrt. belföldi kereskedelmi és marketing igazgatója –, főként a technológiai fejlődésének köszönhetően demokratizálódik, és vásárlásakor egyre inkább előtérbe kerülnek az ésszerűségi tényezők. Az új kiszerelések közül nálunk a legismertebb a bag-in-box, a többnyire kartonból készült dobozban elhelyezett, légmentesen lezárt flexibilis zacskó, ami az ital kiengedésekor nem engedi vissza a levegőt, azaz megakadályozza az ital oxidálódását. Itthon a Hilltop Neszmély Zrt. töltötte először borait bag-in-boxba, a gasztronómiában termékeik 20 százalékát ebben a formában értékesítik. Dorn Zoltán szerint mind szélesebb piaci szegmensnek van igénye a bag-in-boxra, ám imidzsén javítani kellene, disztribúciós csatornáit pedig bővíteni. Mind a fogyasztók fejében, mind a polcokon meg kellene találni a bag-in-box igazi helyét; fizikailag és virtuálisan is el kell kerülnie az alsó polcokról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >