Magazin: Elsők a bag-in-boxban
Új fogyasztók, új elvárások – a borivók a mindennapokban nem a különlegességet, hanem a megbízható minőséget, a jó vételt keresi. A választásban az alternatív kiszerelésű termékek is segítségükre lehetne, ezeket a világ nem egy országában a gyengébb minőséggel azonosítják. Igen ám, de 21. századot írunk, a minőségi bor – véli Dorn Zoltán, a Hilltop Neszmély Zrt. belföldi kereskedelmi és marketing igazgatója –, főként a technológiai fejlődésének köszönhetően demokratizálódik, és vásárlásakor egyre inkább előtérbe kerülnek az ésszerűségi tényezők. Az új kiszerelések közül nálunk a legismertebb a bag-in-box, a többnyire kartonból készült dobozban elhelyezett, légmentesen lezárt flexibilis zacskó, ami az ital kiengedésekor nem engedi vissza a levegőt, azaz megakadályozza az ital oxidálódását. Itthon a Hilltop Neszmély Zrt. töltötte először borait bag-in-boxba, a gasztronómiában termékeik 20 százalékát ebben a formában értékesítik. Dorn Zoltán szerint mind szélesebb piaci szegmensnek van igénye a bag-in-boxra, ám imidzsén javítani kellene, disztribúciós csatornáit pedig bővíteni. Mind a fogyasztók fejében, mind a polcokon meg kellene találni a bag-in-box igazi helyét; fizikailag és virtuálisan is el kell kerülnie az alsó polcokról.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >