Magazin: Egy maréknyi sült krumpliért
A KFC kutatásai szerint 53 százalék azoknak a 18–32 év közötti fiataloknak a száma az USA-ban, akik szívesebben ennének az autóikban, ha az ételeik hordozóeszközét rögzíthetnék a pohártartóban. Többek között ez az eredmény is közrejátszott abban a döntésben, amelynek alapján kínálatba vették Go Cup nevű terméküket; a speciális edénybe különféle – választható – csirkefalatokat és sült krumplit tesznek 2,49 dollárért (úgy 550 forint).
Egy fecske nem csinál nyarat, mondhatnánk, sőt, kettő vagy három sem – májusban weboldalunkon adtunk hírt a McDonald’s analóg „kellékéről”, a sültkrumpli-tartóról (és olvastunk már a Burger King egy hasonló, 2005-ben indult próbálkozásáról is) –, de ahogy már sokszor jeleztük, szerintünk az életmódunk és igényeink változásaival járó, étkezési szokásainkat érintő jelekre a gyorséttermek reagálnak a leggyorsabban. A szakmának érdemes tehát figyelni a reflekcióikra! Nem csodálkoznánk, ha 1-2 éven belül már hazai láncok drive through-jaiban is kínálnának ételeket ebben a „kiszerelésben”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >