Magazin: Egy maréknyi sült krumpliért
A KFC kutatásai szerint 53 százalék azoknak a 18–32 év közötti fiataloknak a száma az USA-ban, akik szívesebben ennének az autóikban, ha az ételeik hordozóeszközét rögzíthetnék a pohártartóban. Többek között ez az eredmény is közrejátszott abban a döntésben, amelynek alapján kínálatba vették Go Cup nevű terméküket; a speciális edénybe különféle – választható – csirkefalatokat és sült krumplit tesznek 2,49 dollárért (úgy 550 forint).
Egy fecske nem csinál nyarat, mondhatnánk, sőt, kettő vagy három sem – májusban weboldalunkon adtunk hírt a McDonald’s analóg „kellékéről”, a sültkrumpli-tartóról (és olvastunk már a Burger King egy hasonló, 2005-ben indult próbálkozásáról is) –, de ahogy már sokszor jeleztük, szerintünk az életmódunk és igényeink változásaival járó, étkezési szokásainkat érintő jelekre a gyorséttermek reagálnak a leggyorsabban. A szakmának érdemes tehát figyelni a reflekcióikra! Nem csodálkoznánk, ha 1-2 éven belül már hazai láncok drive through-jaiban is kínálnának ételeket ebben a „kiszerelésben”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >