Magazin: Egy maréknyi sült krumpliért
A KFC kutatásai szerint 53 százalék azoknak a 18–32 év közötti fiataloknak a száma az USA-ban, akik szívesebben ennének az autóikban, ha az ételeik hordozóeszközét rögzíthetnék a pohártartóban. Többek között ez az eredmény is közrejátszott abban a döntésben, amelynek alapján kínálatba vették Go Cup nevű terméküket; a speciális edénybe különféle – választható – csirkefalatokat és sült krumplit tesznek 2,49 dollárért (úgy 550 forint).
Egy fecske nem csinál nyarat, mondhatnánk, sőt, kettő vagy három sem – májusban weboldalunkon adtunk hírt a McDonald’s analóg „kellékéről”, a sültkrumpli-tartóról (és olvastunk már a Burger King egy hasonló, 2005-ben indult próbálkozásáról is) –, de ahogy már sokszor jeleztük, szerintünk az életmódunk és igényeink változásaival járó, étkezési szokásainkat érintő jelekre a gyorséttermek reagálnak a leggyorsabban. A szakmának érdemes tehát figyelni a reflekcióikra! Nem csodálkoznánk, ha 1-2 éven belül már hazai láncok drive through-jaiban is kínálnának ételeket ebben a „kiszerelésben”.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ragyogás – A nap videója
A profi ízkompozícióival már számos szakmai díjat elnyert ausztrál Black…
Tovább olvasom >Zuhanyozni csak pontosan, szépen! – A nap képe
A neten találtuk a képet: egy amerikai szállodában fotózták ezt…
Tovább olvasom >