Magazin: Egy Csepp Filmklub
Egy édességeket is kínáló kávézónak, ha promócióját a cukorbetegséggel hozza összefüggésbe, a legkézenfekvőbb kommunikáció a betegséggel való harcra hivatkozás, a pénzgyűjtés valamilyen alapítványnak. Nem ezt az utat választotta a budapesti Sirály presszó: bár ők is az országos kampány részeként definiálják akciójukat, hívószavuk a szórakozás volt.
Egy Csepp Filmklub néven három héten keresztül mozidélutánt szerveztek – a vetítés mellett a vércukormérést is ingyen kínálták, a részvétel feltétele mindössze személyenként egy kávé és egy, a beszállító partnerük kínálatából származó diabetikus sütemény fogyasztása volt. Persze a filmek is a koncepcióhoz lettek kiválasztva: olyan, ismert sztárok nevével fémjelzett amerikai alkotásokat mutattak be, amelyek cselekményének alakulásában szerepe van a cukorbetegségnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >