Magazin: Egy Csepp Filmklub
Egy édességeket is kínáló kávézónak, ha promócióját a cukorbetegséggel hozza összefüggésbe, a legkézenfekvőbb kommunikáció a betegséggel való harcra hivatkozás, a pénzgyűjtés valamilyen alapítványnak. Nem ezt az utat választotta a budapesti Sirály presszó: bár ők is az országos kampány részeként definiálják akciójukat, hívószavuk a szórakozás volt.
Egy Csepp Filmklub néven három héten keresztül mozidélutánt szerveztek – a vetítés mellett a vércukormérést is ingyen kínálták, a részvétel feltétele mindössze személyenként egy kávé és egy, a beszállító partnerük kínálatából származó diabetikus sütemény fogyasztása volt. Persze a filmek is a koncepcióhoz lettek kiválasztva: olyan, ismert sztárok nevével fémjelzett amerikai alkotásokat mutattak be, amelyek cselekményének alakulásában szerepe van a cukorbetegségnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >9 kg ramen 2 perc alatt – A nap videója
Evőversenyt nézünk, bizonyos fenntartásokkal…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >