Magazin: Egy Csepp Filmklub
Egy édességeket is kínáló kávézónak, ha promócióját a cukorbetegséggel hozza összefüggésbe, a legkézenfekvőbb kommunikáció a betegséggel való harcra hivatkozás, a pénzgyűjtés valamilyen alapítványnak. Nem ezt az utat választotta a budapesti Sirály presszó: bár ők is az országos kampány részeként definiálják akciójukat, hívószavuk a szórakozás volt.
Egy Csepp Filmklub néven három héten keresztül mozidélutánt szerveztek – a vetítés mellett a vércukormérést is ingyen kínálták, a részvétel feltétele mindössze személyenként egy kávé és egy, a beszállító partnerük kínálatából származó diabetikus sütemény fogyasztása volt. Persze a filmek is a koncepcióhoz lettek kiválasztva: olyan, ismert sztárok nevével fémjelzett amerikai alkotásokat mutattak be, amelyek cselekményének alakulásában szerepe van a cukorbetegségnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >