Magazin: Csúcséttermi minőségben
Az ínyencek szinte megszállottan keresik a tökéletes ízeket: különleges termékeket vásárolnak – persze, ha megengedhetik maguknak, jó éttermekbe járnak, sőt, néha megpróbálják otthon is reprodukálni kedvenc séfjeik ételeit. Nem meglepő, hogy a vendéglátást magas minőségű termékekkel ellátó cégek tevékenységi területüket az éttermek vendégeinek irányában bővítik. Hasonlóan gondolkoztak a többek között Daniel Bouludnak és Thomas Kellernek is beszállító New York-i Primizie cég olasz származású tulajdonosai: rendkívül gondosan válogatott, olasz és amerikai családi vállalkozásoktól, kis halüzemektől, csokoládémanufaktúráktól beszerzett termékeiket, bárki megrendelheti interneten, méghozzá házhozszállítással. Extra prémium száraztészták, olíva-, citrus- és chiliolajok, szarvasgombák, fűszerek, sók, sonkák, tonhalak – nem az amerikai hipermarketekben megszokott választékban ugyan, ám utolérhetetlen színvonalon; sok közülük máshol nem is beszerezhető. Nem friss, többnyire inkább konzervált, szárított termékekről van szó, sokszor díszcsomagolásban. Mindemellett szerintünk a legszigorúbb ítészek sem tudnának ellenállni az olajban eltett szicíliai szárított paprikának vagy az albacore tonhalból készült konzervnek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
2025 lesz a magyar sörturizmus éve?
18 magyar, kisüzemi sörfőzdébe kalauzol el a Bakancslista 2025 –…
Tovább olvasom >Macsó megközelítés a vásárlásban – A nap képe
Az USA-ban működik (legalább) egy olyan hipermarket, ahol a bevéárláshoz…
Tovább olvasom >Új szabályozás a munkaegészségügyi vizsgálatok terén: mit jelent ez a szállodaipar számára?
2024. szeptember 28-tól jelentős változások léptek életbe a munkaegészségügyi vizsgálatok…
Tovább olvasom >