Magazin: Csengetett, Mylord?
Recesszió idején a legtöbb vendéglátóhely rákényszerül, hogy akciókat, többletélményt, többletszolgáltatást ígérjen potenciális vendégeinek. Legyen szó kisvendéglőről vagy akár előkelő étteremről – a közös a kettőben, hogy a megfelelő hatás, azaz a várt forgalomnövekedés eléréséhez kreatív ötletekre van szükség.
Talált ilyet egy New York-i luxusszálloda, amely nevére és alkalmazottainak „szakértelmére” építi ajánlatát; komornyikot biztosít a közeli Central Parkban piknikező megrendelőknek.
A nem akármilyen feltételek között pihenni vagy zenét hallgatni kívánó tehetős párok, családok az Andaz 5th Avenue hotel diszpécserszolgálatától megrendelik a piknik-kosaras piknik-komornyikot, a megfelelően öltözött „személyzet” pedig friss gyümölcsökkel, kaviárral, pezsgővel érkezik, lefoglalja a parkban a megfelelő helyet, megterít ott, és a kifizetett időben az „úr” által meghatározott névre hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >