Magazin: Csengetett, Mylord?
Recesszió idején a legtöbb vendéglátóhely rákényszerül, hogy akciókat, többletélményt, többletszolgáltatást ígérjen potenciális vendégeinek. Legyen szó kisvendéglőről vagy akár előkelő étteremről – a közös a kettőben, hogy a megfelelő hatás, azaz a várt forgalomnövekedés eléréséhez kreatív ötletekre van szükség.
Talált ilyet egy New York-i luxusszálloda, amely nevére és alkalmazottainak „szakértelmére” építi ajánlatát; komornyikot biztosít a közeli Central Parkban piknikező megrendelőknek.
A nem akármilyen feltételek között pihenni vagy zenét hallgatni kívánó tehetős párok, családok az Andaz 5th Avenue hotel diszpécserszolgálatától megrendelik a piknik-kosaras piknik-komornyikot, a megfelelően öltözött „személyzet” pedig friss gyümölcsökkel, kaviárral, pezsgővel érkezik, lefoglalja a parkban a megfelelő helyet, megterít ott, és a kifizetett időben az „úr” által meghatározott névre hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >