Magazin: Csengetett, Mylord?
Recesszió idején a legtöbb vendéglátóhely rákényszerül, hogy akciókat, többletélményt, többletszolgáltatást ígérjen potenciális vendégeinek. Legyen szó kisvendéglőről vagy akár előkelő étteremről – a közös a kettőben, hogy a megfelelő hatás, azaz a várt forgalomnövekedés eléréséhez kreatív ötletekre van szükség.
Talált ilyet egy New York-i luxusszálloda, amely nevére és alkalmazottainak „szakértelmére” építi ajánlatát; komornyikot biztosít a közeli Central Parkban piknikező megrendelőknek.
A nem akármilyen feltételek között pihenni vagy zenét hallgatni kívánó tehetős párok, családok az Andaz 5th Avenue hotel diszpécserszolgálatától megrendelik a piknik-kosaras piknik-komornyikot, a megfelelően öltözött „személyzet” pedig friss gyümölcsökkel, kaviárral, pezsgővel érkezik, lefoglalja a parkban a megfelelő helyet, megterít ott, és a kifizetett időben az „úr” által meghatározott névre hallgat.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megújuló gasztronómiai koncepció a Danubius Hotelsnél
Papdi László a Danubius Hotels F&B igazgatója az elmúlt egy…
Tovább olvasom >Több mint 1,2 milliárd forintnyi turisztikai fejlesztés Bács-Kiskunban
Turisztikai fejlesztésekre több mint 1,2 milliárd forintot fordíthatnak Bács-Kiskun vármegyében…
Tovább olvasom >