Magazin: Csengetett, Mylord?

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 03. 11. 11:38

Recesszió idején a legtöbb vendéglátóhely rákényszerül, hogy akciókat, többletélményt, többletszolgáltatást ígérjen potenciális vendégeinek. Legyen szó kisvendéglőről vagy akár előkelő étteremről – a közös a kettőben, hogy a megfelelő hatás, azaz a várt forgalomnövekedés eléréséhez kreatív ötletekre van szükség.

Talált ilyet egy New York-i luxusszálloda, amely nevére és alkalmazottainak „szakértelmére” építi ajánlatát; komornyikot biztosít a közeli Central Parkban piknikező megrendelőknek.

A nem akármilyen feltételek között pihenni vagy zenét hallgatni kívánó tehetős párok, családok az Andaz 5th Avenue hotel diszpécserszolgálatától megrendelik a piknik-kosaras piknik-komornyikot, a megfelelően öltözött „személyzet” pedig friss gyümölcsökkel, kaviárral, pezsgővel érkezik, lefoglalja a parkban a megfelelő helyet, megterít ott, és a kifizetett időben az „úr” által meghatározott névre hallgat.

Kapcsolódó cikkeink