Magazin: CBA: megindult a prémium boltok átmárkázása
A 2014-es év a CBA lánc életében mindenekelőtt a Príma boltok számának bővítéséről és a magas minőségű kiszolgálás fókuszba állításáról szólt. A boltfejlesztés több üzletnél is nagyon sikeresnek bizonyult – ilyen például a Szeged Nova Príma üzlet, vagy a Budapest II. kerületi Mágnáskert Príma üzlet. Ezeket a boltokat minőségi árukínálat és innovatív belső kialakítás jellemzi.
A Príma boltok áramellátását az MVM Partnerrel kötött szerződés alapján zöldárammal látják el, és nagy gondot fordítanak a környezetterhelés csökkentésére. A vásárlókban ezáltal is tudatosítani szeretnék, hogy prémium környezetben, magas minőségű termékválasztékkal és kiszolgálással várják őket nap mint nap.
Szintén nagyon fontos volt a CBA számára a saját márkás termékek felülvizsgálata. A saját gyártású, magas minőségű termékek is nagy sikert arattak. Lényegében a teljes gyártatási folyamatban részt vesz a CBA a termőföldtől az asztalig koncepcióval, hiszen termeltetik az alapanyagot, és a feldolgozás saját receptúra alapján zajlik. A termékkörbe tartoznak jó ár-érték arányú befőttek, lekvárok, borok, pálinka… stb. A boroknál névváltoztatásra is sor került, így a korábbi Patronus márkanevet Remissiora cserélték. A kínálatban év végén 931 saját márkás terméket találhattak a vásárlók (elsőárassal együtt), amelyből 51 a saját gyártású termék, amelyre folyamatosak továbbra is a beszállítói tendereztetések.
Társadalmi felelősségvállalás területén is nagyon sok programot indítottak és indítanak folyamatosan. Ezek közül a legsikeresebb a „Váltsd valóra te is egy beteg gyermek álmát” program. A CBA a beszállítóival közösen is aktív, például a kismamák támogatására a P&G Pampers márkájával működnek együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Auchan Placc újratöltve – friss kínálat és megfizethető árak az EFOTT-on!
Már harmadik éve nyitja meg kapuit az Auchan Placc az…
Tovább olvasom >Stratégiai építkezés, fenntarthatóság és közösségi jelenlét a Reálnál
2024-ben a Reál-csoporton belül tovább folytatódott az előző években megkezdett…
Tovább olvasom >Eredményes évet zárt a PENNY – Központban a vásárlói élmény és a fenntartható megoldások
A PENNY Magyarország a kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként a kihívások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Indul a nyár legmenőbb sörös játéka Budapesten
Hat ikonikus budapesti söröző, 42 sörcsapjának kisüzemi specialitásait kínálja kóstolásra…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Visszavonulót fúj a Wizz Air: kivonul Abu-Dzabiból, leállítja közel-keleti járatait
Drasztikus döntést jelentett be a Wizz Air: 2025. szeptember 1-jétől…
Tovább olvasom >