Magazin: CBA: megindult a prémium boltok átmárkázása
A 2014-es év a CBA lánc életében mindenekelőtt a Príma boltok számának bővítéséről és a magas minőségű kiszolgálás fókuszba állításáról szólt. A boltfejlesztés több üzletnél is nagyon sikeresnek bizonyult – ilyen például a Szeged Nova Príma üzlet, vagy a Budapest II. kerületi Mágnáskert Príma üzlet. Ezeket a boltokat minőségi árukínálat és innovatív belső kialakítás jellemzi.
A Príma boltok áramellátását az MVM Partnerrel kötött szerződés alapján zöldárammal látják el, és nagy gondot fordítanak a környezetterhelés csökkentésére. A vásárlókban ezáltal is tudatosítani szeretnék, hogy prémium környezetben, magas minőségű termékválasztékkal és kiszolgálással várják őket nap mint nap.
Szintén nagyon fontos volt a CBA számára a saját márkás termékek felülvizsgálata. A saját gyártású, magas minőségű termékek is nagy sikert arattak. Lényegében a teljes gyártatási folyamatban részt vesz a CBA a termőföldtől az asztalig koncepcióval, hiszen termeltetik az alapanyagot, és a feldolgozás saját receptúra alapján zajlik. A termékkörbe tartoznak jó ár-érték arányú befőttek, lekvárok, borok, pálinka… stb. A boroknál névváltoztatásra is sor került, így a korábbi Patronus márkanevet Remissiora cserélték. A kínálatban év végén 931 saját márkás terméket találhattak a vásárlók (elsőárassal együtt), amelyből 51 a saját gyártású termék, amelyre folyamatosak továbbra is a beszállítói tendereztetések.
Társadalmi felelősségvállalás területén is nagyon sok programot indítottak és indítanak folyamatosan. Ezek közül a legsikeresebb a „Váltsd valóra te is egy beteg gyermek álmát” program. A CBA a beszállítóival közösen is aktív, például a kismamák támogatására a P&G Pampers márkájával működnek együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Kelet-Európába exportálja saját márkás termékeit az olasz Crai
Az olasz élelmiszer-kiskereskedelmi lánc, a Crai stratégiai partnerséget kötött a…
Tovább olvasom >Privát és Privát Max üzletek CBA színekben
„Jelentős mérföldkő a CBA történetében: a Kerekes Kft. csatlakozásával tovább erősödik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Candy – 80 éve a jövőt inspirálja, most új korszakot nyit
A Candy, az olasz tradicionális háztartásigép-márka idén ünnepli fennállásának 80.…
Tovább olvasom >