Magazin: CBA: megindult a prémium boltok átmárkázása
A 2014-es év a CBA lánc életében mindenekelőtt a Príma boltok számának bővítéséről és a magas minőségű kiszolgálás fókuszba állításáról szólt. A boltfejlesztés több üzletnél is nagyon sikeresnek bizonyult – ilyen például a Szeged Nova Príma üzlet, vagy a Budapest II. kerületi Mágnáskert Príma üzlet. Ezeket a boltokat minőségi árukínálat és innovatív belső kialakítás jellemzi.
A Príma boltok áramellátását az MVM Partnerrel kötött szerződés alapján zöldárammal látják el, és nagy gondot fordítanak a környezetterhelés csökkentésére. A vásárlókban ezáltal is tudatosítani szeretnék, hogy prémium környezetben, magas minőségű termékválasztékkal és kiszolgálással várják őket nap mint nap.
Szintén nagyon fontos volt a CBA számára a saját márkás termékek felülvizsgálata. A saját gyártású, magas minőségű termékek is nagy sikert arattak. Lényegében a teljes gyártatási folyamatban részt vesz a CBA a termőföldtől az asztalig koncepcióval, hiszen termeltetik az alapanyagot, és a feldolgozás saját receptúra alapján zajlik. A termékkörbe tartoznak jó ár-érték arányú befőttek, lekvárok, borok, pálinka… stb. A boroknál névváltoztatásra is sor került, így a korábbi Patronus márkanevet Remissiora cserélték. A kínálatban év végén 931 saját márkás terméket találhattak a vásárlók (elsőárassal együtt), amelyből 51 a saját gyártású termék, amelyre folyamatosak továbbra is a beszállítói tendereztetések.
Társadalmi felelősségvállalás területén is nagyon sok programot indítottak és indítanak folyamatosan. Ezek közül a legsikeresebb a „Váltsd valóra te is egy beteg gyermek álmát” program. A CBA a beszállítóival közösen is aktív, például a kismamák támogatására a P&G Pampers márkájával működnek együtt.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 53 ezer rászorulónak nyújtott segítséget a PENNY 2024-ben
Élelmiszermentés, lovasterápia, beteg gyermekek kívánságának teljesítése és nevelőszülői családokban élők…
Tovább olvasom >A PRÍMA és CBA üzletekben kapható a dubai csoki
A Vörösvár Kft. által üzemeltetett PRÍMA és CBA üzletekben kapható…
Tovább olvasom >Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj: A CBA és a hazai termékek sikere
A CBA Kereskedelmi Kft. számára a 2024-es Magyar Termékekért Kereskedelmi Nívódíj…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mészáros Csoport újabb lépése a baromfi-iparban: teljes irányítás a Gallicoop felett
Január 27-én egy érdekes dokumentum jelent meg a Gazdasági Versenyhivatal…
Tovább olvasom >Az Unilever és a Tesco egyetért: fenntarthatóság nélkül nincs jövő
Az Unilever vezérigazgatója, Hein Schumacher szerint eljött az idő, hogy…
Tovább olvasom >Újabb gyártástechnológiával bővül a Henkel környei gyára
A Henkel Adhesive Technologies környei ragasztógyárában ünnepélyes keretek között avatták…
Tovább olvasom >