Magazin: Azonnal oldódó üzlet
Várakozásainkkal ellentétben a Starbucks Nagy-Britannia mellett néhány kelet-európai országban – köztük Magyarországon – is bevezeti azonnal oldódó kávéját, a VIA® Ready Brew-t. A VIA-t a Starbucks üzletekben fogják árulni, de kávét nem fognak belőle helyben készíteni. Később több változatban is kapható lesz, ára 12 adagos kiszerelésben 2390 Ft, azaz 199 Ft/ adag.
A VIA-ba – a hagyományos instant kávéktól eltérően – mikrofinomságúra őrölt szemes kávét kevernek, ami nem hagy zaccot, hanem ugyancsak feloldódik a forró vízben. A cég számos marketingkommunikációs eszközzel és kóstoltatással igyekszik megismertetni a terméket a vásárlókkal. A 100 százalékban arabica babokból készült termék népszerűsítésére minden kávézóban külön „VIA-sarkot” is felállítottak.
Mint ismeretes, a Starbucks március második felében bejelentette, hogy közel százhektáros birtokot vásárolt Costa Ricában a Poas vulkán oldalában, ahol mezőgazdasági kutatási és fejlesztési központot is létrehoznak.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Visszaesett a turizmus konjunktúrája – de még így is a gazdaság egyik legjobban teljesítő szektora
Áprilisban -6 ponton állt a Turizmus Konjunktúra Index (TKI) értéke…
Tovább olvasom >A magyar street food új generációja a Dob utcába költözött – Bemutatkozik a Budapest Bites
A városi street food palettát gazdagító hely prémium grab’n’go élményt…
Tovább olvasom >Ízlelgessük 2025-öt!
Nagyot változott a hazai bárok világa és a koktélfogyasztás kultúrája…
Tovább olvasom >