Magazin: Az Úr adta, az Úr elvette
Ahogy arról már beszámoltunk, egy bangkoki kávézó tulajdonosa Starbung néven nyitotta üzletét – képünkön látható, milyen logóval –, őt perli most a Starbucks 300 ezer baht-ra (úgy 2,1 millió forint körül). A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Ugyanakkor viszont a briteket jól felpaprikázta, hogy az óriáslánc szigetországi kínálatában októberben megjelent termék, a „hibrid” sütemények trendjébe illő duffin (a fánk és a muffin keveréke) egy kis londoni pékség évek óta árult szellemi terméke, amit – naivan – nem tartottak szükségesnek levédetni. Bár a kisvállalkozásnak kevés esélye volna jól kijönni egy védjegyperből a kávézó-gigásszal, a Starbucks most azt mondja, nem lép fel jogilag azok ellen, akik használják a védjegyet, ennek ellenére az angol közvélemény nagyon fel van háborodva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Semsei Rudolf elismerése
A Menedzserek Országos Szövetsége májusban már 30. alkalommal rendezte meg legrangosabb…
Tovább olvasom >Templomi jótékonyság, 21. század – A nap videója
A Shirdi-ben található Shri Saibaba templom Ázsia egyik legnagyobb konyhájával…
Tovább olvasom >Szállodai fenntarthatóság – A nap képe
Kicsit extrém ötletnek tűnik, de azt mondják, a vendégek által…
Tovább olvasom >