Magazin: Az Úr adta, az Úr elvette
Ahogy arról már beszámoltunk, egy bangkoki kávézó tulajdonosa Starbung néven nyitotta üzletét – képünkön látható, milyen logóval –, őt perli most a Starbucks 300 ezer baht-ra (úgy 2,1 millió forint körül). A Starbungos ember csak a második megkeresésre reagált; válaszában felajánlotta a Starbung márkanevet a Starbucksnak 3 millió baht-ért!
Ugyanakkor viszont a briteket jól felpaprikázta, hogy az óriáslánc szigetországi kínálatában októberben megjelent termék, a „hibrid” sütemények trendjébe illő duffin (a fánk és a muffin keveréke) egy kis londoni pékség évek óta árult szellemi terméke, amit – naivan – nem tartottak szükségesnek levédetni. Bár a kisvállalkozásnak kevés esélye volna jól kijönni egy védjegyperből a kávézó-gigásszal, a Starbucks most azt mondja, nem lép fel jogilag azok ellen, akik használják a védjegyet, ennek ellenére az angol közvélemény nagyon fel van háborodva.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >