Magazin: Az alkohol csillogása
Az alkoholos italokkal foglalkozó ismert brit szaklap, a Drinks International hosszú idő óta évente elkészíti a világ legnagyobb márkáinak forgalmi adatok alapján összeállított sorrendjét. Idén történt először, hogy az egyébként a 2010-es eladási adatokat is tartalmazó, márciusban nyilvánosságra hozott lista a különféle brandek 2012-beli értéke alapján rangsorol (A munkában a márkák értének becslésére specializálódó Brand Finance ügynökség volt a kiadvány segítségére.)
Az adatokból „szemezgetve” az azok alapjául szolgáló bonyolult pénzügyi mátrixot meg sem kíséreltük megfejteni, kommentárként is csak annyit fűznénk a sorrendhez, hogy az előkelő helyen álló mindkét kínai márkanév mögött egy, az európai italok közül talán leginkább a vodkához hasonlító párlat, a baiju áll, ami – lehet, hogy ezzel Ázsiában azért vitatkoznának – Budapestről nézve nagyon hasonlít a kissé alacsonyabb alkoholtartalmú koreai sojuhoz.
Első táblázatunkban az egymilliárd dollárnál magasabb értékű brandeket jelezzük. Második táblázatunkban – adatok híján – a két kínai brand nem szerepel (de nem nehéz elképzelni, hol állnának benne).
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >Május 17-én minden út a sörfőzdékhez vezet!
Hétvégén, május 17-én, szombaton országos program keretében nyílnak meg az…
Tovább olvasom >