Magazin: All-you-can-top!

Szerző: trademagazin Dátum: 2012. 08. 22. 10:27

Pizza sokféle létezik, számtalan franchise lánc épül erre az ételfajtára a világban. Közöttük viszonylag szűkebb az egyébként az átlagnál lényegesen gyorsabban fejlődő fast casual szegmensben működők köre, annak ellenére, hogy az USA-ban rendre sikeresek az új próbálkozások: a nálunk is ismert Vapianoé, az egészséges étkezés lehetőségét kommunikáló Pizza Fusion, és mások. Sokat ígér az októberben bemutatott Top That! elnevezésű all-you-can-top („nyersfordítsuk” úgy: tegyél rá bármit) koncepció. Az all-you-can-eat mintájára alapuló ötlet bár triviális, bárkinek eszébe juthatott volna, mégis ez az első ilyen étterem, ahol a vendég maga állítja össze pizza-feltétjét. Már az alap is háromféle gourtmet stílusú, különleges tésztából választható, rá pedig számtalan, többnyire a helyi termelőktől vásárolt ételfajtából: 9 féle szósz, 20 féle friss zöldség, 10 féle hús és 7 féle sajt a választék – a saját kreációjú fogás 3 perc alatt sül meg a 285 OC-ra hevített sütőben. A 23 centi átmérőjű pizzát 6 dollárért kínálják, ami gyorséttermi árnak tekinthető, a fast casual szegmensben pedig meglehetősen olcsónak. A potenciális franchise bérlőknek adott információk szerint az itallal és az édességgel együtt az egy vendégre jutó költés nagy átlagban 8 és 9 dollár között van. Az oklahomai székhelyű Beautiful Brands cég több újszerű franchise koncepció gazdája, vezetői sokat várnak a Top That!-től

Kapcsolódó cikkeink