Magazin: A METRO-nál 30 százalék a promóciós értékesítés aránya
A METRO-nál a promóciós termékek aránya 30 százalék körül mozog, tudjuk meg Krubl Yvette kommunikációs vezetőtől, aki hozzáteszi:
– Tavalyhoz képest nem változott, hiszen már tavaly is az alacsony árak domináltak a piacokon, elmozdulni innen 2012-ben sem lesz könnyű.
![IO_Promoeszkozok_fmt](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2012/06/IO_Promoeszkozok_fmt.jpeg)
Annál jobb egy promóciós eszköz, minél több oldalról hat a fogyasztóra – ebben a promócióban a hatást a vásárló saját bőrén érzi
A METRO igen széles palettával rendelkezik a BTL-eszközök között, így megtalálható az akciós katalógus, weblap, Facebook-oldal, e-DM, SMS, személyes vevőgondozás a területi értékesítőkön keresztül, áruházi rádió, kóstoltatás, pontgyűjtő akciók, eladáshelyi reklámok. Ezt egészítik ki az ATL-aktivitások: óriásplakát, kiemelt szezonokhoz kapcsolódóan rádió és tv-reklámok, illetve a METRO Vevőakadémián tartott események.
A METRO három célcsoport mentén építi fel promóciós kommunikációját, így mindhárom célcsoport számára személyre szabott termékekkel és szolgáltatásokkal jelentkezik.
Természetesen a szezonalitás, egy-egy kiemelt esemény mindig meghatározza a kínálatukat: a vendéglátós partnerek esetében az alapanyagok terén (spárga-, dinnyeszezon stb.),
a független kiskereskedőknél pedig a továbbértékesítendő termékek szabják meg egy-egy promóció időzítését (karácsonyi, húsvéti szezonális termékek).
– Minden partnerünkkel hosszú távú megállapodásaink vannak, akár gyártókról beszélünk, akár az ügynökségről, akik az akciós kommunikációs anyagainkat készítik – beszél a promóciók lebonyolításáról a kommunikációs vezető. – Minden promóció lezárása után elemezzük az értékesítési adatokat, amelyek tapasztalatait beépítjük a következő promócióba, illetve folyamatosan saját kutatásokat is végzünk vevőink körében. A következő időszak promócióinak előkészületei már nálunk is gőzerővel folynak, de ezek legyenek meglepetések.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >A Lidl lett a vásárlók kedvenc áruháza
Ismét a vásárlóknak köszönhetően kapott rangos elismeréseket a Lidl Magyarország.…
Tovább olvasom >