Magazin: A METRO megjelenése a SIRHA szakkiállításon
Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgató nyilatkozott lapunknak a cég megjelenéséről a SIRHA szakkiállításon.
A METRO 2014-ben kerek évfordulót ünnepel, hiszen nemzetközileg 50, Magyarországon pedig 20 éve segíti a vállalkozások munkáját. Ezek a mérföldkövek egyedülálló lehetőséget teremtenek arra, hogy megmutassuk meg tudunk újulni és választékunkkal, árainkkal, szolgáltatásainkkal és kommunikációnkkal is összhangban vagyunk vevőink változó elvárásaival. Olyan partnerséget kínálunk, melyet egyetlen magyar vállalkozó sem utasít vissza, ha sikeres akar lenni.
A kiállítás keretében mindezeknek mindenképpen hangsúlyt adunk, a METRO-t úgy bemutatva, hogy az nemcsak egy áruház tele termékekkel, de emberi arcokkal is, akik megoldásokat kínálnak a vállalkozási területek számos területén, legyen az étterem, panzió, kis kávézó vagy szállodalánc.
A METRO gasztronómiai elkötelezettségét kiemelt versenyek támogatásában is megmutatja, hiszen egyrészt a Bocuse d’Or versenysorozat hazai és nemzetközi partnerei vagyunk, nemkülönben a magyar döntő tekintetében a kizárólagos halbeszállítói cím birtokosai, illetve a Magyar Barista Bajnokság fő támogatói is egyben.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB-oldalán találtuk, és persze nem…
Tovább olvasom >