Magazin: A 10 legnagyobb online kereskedő
A GKI Digital által második alkalommal elkészített, a tíz legnagyobb online kereskedőt tartalmazó listát idén is az Extreme Digital vezeti. A második és harmadik helyen az eMag és a Mall.hu szerepel. (A teljes lista az infografikán tekinthető meg.)
A lista elkészítésekor azokat a cégeket vették figyelembe, amelyek magyar tulajdonban vannak, vagy hazánkban hivatalos képviselettel, leányvállalattal rendelkeznek. Az új belépő ezen a listán a nyolcadik helyen szereplő, hazánkban régóta online áruházat üzemeltető Aqua. Két cég maradt le a listáról, a Fashion Days és a Játéknet.
Az aktuális lista szereplői összesen több mint 70 százalékos bővülést értek el egy év alatt pusztán az online értékesítés tekintetében, miközben a teljes online kiskereskedelem növekedése ennél szerényebb, 16 százalék volt. A piacvezető áruházak és a kisebb szereplők között tehát mélyül a szakadék, ami a növekedési lehetőségekben is megjelenik. A legnagyobbak a termékpaletta szélesítésével és ezáltal a minél tágabb fogyasztói réteg megszólításával érnek el sikereket, a kisebb kereskedők a specializálódás és a szakosodás segítségével törhetnek ki a leginkább.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az ESG előnyei lassan körvonalazódnak
Növekszik a januárban hatályba lépett új ESG szabályozás után érdeklődők…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 184 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Csökkent az ipari termelés Magyarországon: a német függés mérséklését sürgeti az NGM
A Központi Statisztikai Hivatal (KSH) legfrissebb, naptárhatástól megtisztított adatai szerint…
Tovább olvasom >