Magazin: A 10 legnagyobb online kereskedő
A GKI Digital által második alkalommal elkészített, a tíz legnagyobb online kereskedőt tartalmazó listát idén is az Extreme Digital vezeti. A második és harmadik helyen az eMag és a Mall.hu szerepel. (A teljes lista az infografikán tekinthető meg.)
A lista elkészítésekor azokat a cégeket vették figyelembe, amelyek magyar tulajdonban vannak, vagy hazánkban hivatalos képviselettel, leányvállalattal rendelkeznek. Az új belépő ezen a listán a nyolcadik helyen szereplő, hazánkban régóta online áruházat üzemeltető Aqua. Két cég maradt le a listáról, a Fashion Days és a Játéknet.
Az aktuális lista szereplői összesen több mint 70 százalékos bővülést értek el egy év alatt pusztán az online értékesítés tekintetében, miközben a teljes online kiskereskedelem növekedése ennél szerényebb, 16 százalék volt. A piacvezető áruházak és a kisebb szereplők között tehát mélyül a szakadék, ami a növekedési lehetőségekben is megjelenik. A legnagyobbak a termékpaletta szélesítésével és ezáltal a minél tágabb fogyasztói réteg megszólításával érnek el sikereket, a kisebb kereskedők a specializálódás és a szakosodás segítségével törhetnek ki a leginkább.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >