Magazin: 2015 – A házhoz szállítás éve
A világ legnagyobb étteremláncainak marketingpolitikájában idén kiemelt szerepet kapott a házhoz szállítás (kiszállítás), azaz a gyorséttermi szegmens piacvezetői minden bizonnyal komoly előrelépés lehetőségét (menekülési útvonalat?) látják ennek az értékesítési formának fejlesztésében. A Starbucks, a McDonald’s, a KFC, a Taco Bell 2015-ben mind tesztelték vagy már be is vezették a szolgáltatást, a Pizza Hut pedig a meglévő rendszerét tervezi magasabb szintre emelni.
Természetesen a fejlesztés még az egy cégcsoporthoz tartozó láncok esetében sem történhet egy kaptafára, hiszen amíg például a KFC műanyagvödörnyi sültcsirke-darabjai tartják a hőmérsékletüket szállítás közben, a Taco Bell forró és hideg elemekből álló ételfajtáihoz speciális megoldást kell találni.
Az egyetemek területén a kiszállítást tesztelő Taco Bell külön telefonközpontot sem kíván létesíteni, és rendeléseket egyelőre csak pénteken, szombaton és vasárnap vállal. A Pizza Hut a szolgáltatás koncepcióját készül gyökeresen megváltoztatni – az étteremre épülő kiszállítás helyett a kiszállításra épülő étterem rendszerét alakítják ki, már meg is nyíltak első olyan egységeik, ahol csak elvitelre és rendelésre készítik az ételeket.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
9 milliárd forint a K&H SZÉP kártyákon
Hónapról hónapra növekszik a K&H SZÉP kártya forgalom, de még…
Tovább olvasom >Időben kezdik
Kortársaiktól tanulják meg a helyes táplálkozást az iskolások a Magyar…
Tovább olvasom >Érzelmek és emlékek
A desszertnek érzelmeket, emlékeket kell ébreszteni – ez Tiziano Mita…
Tovább olvasom >