Magas és karcsú a trendi üvegpalack
– Ma az innovatív designelemek és megoldások formálják a csomagolási trendeket – mondja Gyenge Éva, az O-I Magyarország sales menedzsere.Az O-I formatervezett üvegpalackja a legmagasabb kitüntetést kapta az üvegcsomagolási ipar Oscar-díjaként is emlegetett Palackozott Víz Világdíj (Bottled Water World Awards) versenyen, tavaly szeptemberben. Itt a palackozott víz iparban elért újításokat, a csomagolóüvegek tervezését, illetve fejlesztését díjazzák.
Az O-I által gyártott palackkal nevező finn győztes Veen és a második helyezést elért Waater a Bavaria Breweries két jó példája az O-I legújabb sikereinek.
Mivel a tervekkel elsődlegesen a vendéglátószakmát célozták meg, mindkét csomagolás divatos és egyéni formával rendelkezik.
– Az utóbbi évekre visszatekintve elmondhatjuk, hogy ebben a szegmensben jelentős mértékben emelkedett az üvegpalackok használata. Reméljük, hogy a kedvező trend a jövőben is fennmarad – jelzi Gyenge Éva. – Reményeim szerint tovább növekedhet az üvegpalackok használata a gyümölcslevek csomagolásánál is, ahol a most divatos egészséges életmód szintén érezteti hatását.
Az, hogy ez a trend átgyűrűzzön a kereskedelembe, hosszabb időt vesz igénybe, teszi hozzá a szakember. Ehhez mindenekelőtt az életszínvonalnak kell emelkednie, emellett a fogyasztói szokásoknak is át kell alakulniuk.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >