Magához tért a hirdetési piac
Hosszú idő óta tartó hanyatlás után kezdenek megjelenni az első életjelek a globális hirdetési piacon – közölte a világ legnagyobb reklámcége, a WPP Plc.
Áprilisban vélhetően növekedésnek indult a WPP forgalma az előzetes adatok alapján, szemben a márciusig tartó folyamatos hanyatlással – jelentette be Martin Sorrell, a cég vezérigazgatója a Reutersnek nyilatkozva Moszkvában. A vállalat egyúttal 2 százalékos emelkedésre módosította az idei év egészének forgalmára vonatkozó előrejelzését a korábbi nulláról.
A napokban a reklámipar globális nagyágyúi az orosz fővárosban vesznek részt egy nagyszabású konferencián. A Publicis-csoporthoz tartozó ZenithOptimedia erre az alkalomra készített előrejelzése szerint globálisan 2,2 százalékos forgalombővülés várható az iparágban az idén, ami elsősorban az online keresésekhez kapcsolódó fizetett hirdetések fellendüléséhez lesz köthető – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: áprilisban a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 5,0, az előző havit 2,0 százalékkal haladta meg
2025. áprilisban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint…
Tovább olvasom >Csökkent a FAO élelmiszerár-indexe májusban
Csökkent az élelmiszertermékek világpiaci árának referenciaértéke májusban az előző hónaphoz…
Tovább olvasom >Az euróövezetben nőtt a kiskereskedelmi forgalom áprilisban
Havi és éves összehasonlításban egyaránt nőtt a kiskereskedelmi forgalom az…
Tovább olvasom >