Magához tért a hirdetési piac
Hosszú idő óta tartó hanyatlás után kezdenek megjelenni az első életjelek a globális hirdetési piacon – közölte a világ legnagyobb reklámcége, a WPP Plc.
Áprilisban vélhetően növekedésnek indult a WPP forgalma az előzetes adatok alapján, szemben a márciusig tartó folyamatos hanyatlással – jelentette be Martin Sorrell, a cég vezérigazgatója a Reutersnek nyilatkozva Moszkvában. A vállalat egyúttal 2 százalékos emelkedésre módosította az idei év egészének forgalmára vonatkozó előrejelzését a korábbi nulláról.
A napokban a reklámipar globális nagyágyúi az orosz fővárosban vesznek részt egy nagyszabású konferencián. A Publicis-csoporthoz tartozó ZenithOptimedia erre az alkalomra készített előrejelzése szerint globálisan 2,2 százalékos forgalombővülés várható az iparágban az idén, ami elsősorban az online keresésekhez kapcsolódó fizetett hirdetések fellendüléséhez lesz köthető – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Éles árverseny és kihívások a magyar élelmiszeriparban
A magyar élelmiszerpiacon komoly árverseny alakult ki, mivel a forgalom…
Tovább olvasom >A magyar vásárlók stresszmentes karácsonyt szeretnének: online előre vásárolnak és 100 000 forint felett költenek ajándékokra
A magyarok idén több mint 100 000 forintot terveznek karácsonyi…
Tovább olvasom >Visszaesett az élelmiszerár-emelkedés, nem várható jelentős drágulás év végéig
Az elmúlt két évben meredek élelmiszerár-emelkedést tapasztaltak a fogyasztók Magyarországon,…
Tovább olvasom >