Magához tért a hirdetési piac
Hosszú idő óta tartó hanyatlás után kezdenek megjelenni az első életjelek a globális hirdetési piacon – közölte a világ legnagyobb reklámcége, a WPP Plc.
Áprilisban vélhetően növekedésnek indult a WPP forgalma az előzetes adatok alapján, szemben a márciusig tartó folyamatos hanyatlással – jelentette be Martin Sorrell, a cég vezérigazgatója a Reutersnek nyilatkozva Moszkvában. A vállalat egyúttal 2 százalékos emelkedésre módosította az idei év egészének forgalmára vonatkozó előrejelzését a korábbi nulláról.
A napokban a reklámipar globális nagyágyúi az orosz fővárosban vesznek részt egy nagyszabású konferencián. A Publicis-csoporthoz tartozó ZenithOptimedia erre az alkalomra készített előrejelzése szerint globálisan 2,2 százalékos forgalombővülés várható az iparágban az idén, ami elsősorban az online keresésekhez kapcsolódó fizetett hirdetések fellendüléséhez lesz köthető – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >