Magához tért a hirdetési piac
Hosszú idő óta tartó hanyatlás után kezdenek megjelenni az első életjelek a globális hirdetési piacon – közölte a világ legnagyobb reklámcége, a WPP Plc.
Áprilisban vélhetően növekedésnek indult a WPP forgalma az előzetes adatok alapján, szemben a márciusig tartó folyamatos hanyatlással – jelentette be Martin Sorrell, a cég vezérigazgatója a Reutersnek nyilatkozva Moszkvában. A vállalat egyúttal 2 százalékos emelkedésre módosította az idei év egészének forgalmára vonatkozó előrejelzését a korábbi nulláról.
A napokban a reklámipar globális nagyágyúi az orosz fővárosban vesznek részt egy nagyszabású konferencián. A Publicis-csoporthoz tartozó ZenithOptimedia erre az alkalomra készített előrejelzése szerint globálisan 2,2 százalékos forgalombővülés várható az iparágban az idén, ami elsősorban az online keresésekhez kapcsolódó fizetett hirdetések fellendüléséhez lesz köthető – írja a Világgazdaság Online.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Júniusban lassult a termelői árak éves csökkenése Németországban
Németországban a termelői árak 1,6 százalékkal csökkentek júniusban az egy…
Tovább olvasom >Erősebb félévet zártak a vidéki szálláshelyek, mint tavaly
A turizmus 2023-ban vett lendülete továbbra is érezteti hatását. A…
Tovább olvasom >Már minden Auchan-áruházban lehet muncholni
Május elejétől már minden Auchanban az eredeti árhoz képest akár…
Tovább olvasom >