MAF: erősebb felelősségvállalás kell
Bővülő, de még esetleges a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalási tevékenysége – derül ki a Magyar Adományozói Fórum (MAF) és az IMEDIA Kft. közös tanulmányából. A kutatással a MAF rá akarja irányítani a figyelmet arra, hogy a vállalatok CSR-tevékenysége terén még van fejlődési lehetőség.
A kutatásból kiderül: mintegy 234 ezer megjelenésben tűnik fel a vizsgált 100 vállalat a megfigyelt médiaforrásokban, ebből több mint 3200 CSR-tematikájú hírt azonosítottak. A legtöbb ilyen jellegű tartalom két kereskedelmi szereplőhöz, a TESCO-hoz, valamint a SPAR-hoz kapcsolható. //
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint 1,1 millió Munch ételmentő csomag talált gazdára a SPAR-üzletekben
Összesen több mint 1,1 millió Munch élelmiszermentő csomagot vettek meg…
Tovább olvasom >A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Közel 220 millió forintot fordított tavaly társadalmi ügyek támogatására a SPAR Magyarország
Alapítása óta, azaz már több mint 30 éve a SPAR…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >