Macai néven indul új online szupermarket Olaszországban
A hét évvel ezelőtt útjára bocsátott MyMenu applikáció kitalálói új független online szupermarketet fejlesztettek, amely nemrégiben indult el Olaszországban. A Macai az első, 100%-ban digitális szupermarket az országban – állítja a Corriere della Sera.
A platformon kínált választék hasonlít a hagyományos szupermarket-kínálathoz: a szortiment 70%-a tömegtermék, de megtalálhatók benne olyan minőségi termékek is, amelyekhez nehezen jut hozzá bárki egy normál élelmiszerboltban.
A minimum rendelési érték 70 euró, a kiszállítási díj 5,90. A több mint 2000 termékből válogatott rendelésekre a cég érintésmentes kézbesítést ígér, és a déli 12 óráig leadott rendeléseket másnap, de legkésőbb 48 órán belül átadja a megrendelőnek – egyelőre Milánó és Torinó városában.
A Macai – kitalálói szerint – egyfajta hibrid modell, amely ötvözi a nagy e-kereskedelmi szereplők és a Glovo vagy Deliveroo-hoz hasonló házhozszállítók szolgáltatásait. A célok között szerepel a szolgáltatásnak az ország más pontjaira való eljuttatása és a kínálatban szereplő termékek számának 10 000 fölé emelése is.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi befektető vásárolta fel az olasz Trinità húsipari vállalatot
A felvásárló Fondo Italiano d’Investimento célja a Trinità pozíciójának megszilárdítása…
Tovább olvasom >Hamis és tiltott növényvédőszerekkel és műtrágyával kereskedő bűnözői csoportot számoltak fel Romániában és Olaszországban
Hamis és az Európai Unióban betiltott növényvédőszerek, illetve műtrágyák illegális…
Tovább olvasom >Olaszország lesz idén a Balaton Wine & Gourmet fesztivál díszvendége
A balatoni régió több mint 50 étterme és borászata mellett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >K&H: a szén-dioxid-kibocsátás magától nem csökken
Fenntarthatósági stratégia és konkrét karbonlábnyom-csökkentési tervek híján a magyar vállalatok…
Tovább olvasom >