Macai néven indul új online szupermarket Olaszországban
A hét évvel ezelőtt útjára bocsátott MyMenu applikáció kitalálói új független online szupermarketet fejlesztettek, amely nemrégiben indult el Olaszországban. A Macai az első, 100%-ban digitális szupermarket az országban – állítja a Corriere della Sera.
A platformon kínált választék hasonlít a hagyományos szupermarket-kínálathoz: a szortiment 70%-a tömegtermék, de megtalálhatók benne olyan minőségi termékek is, amelyekhez nehezen jut hozzá bárki egy normál élelmiszerboltban.
A minimum rendelési érték 70 euró, a kiszállítási díj 5,90. A több mint 2000 termékből válogatott rendelésekre a cég érintésmentes kézbesítést ígér, és a déli 12 óráig leadott rendeléseket másnap, de legkésőbb 48 órán belül átadja a megrendelőnek – egyelőre Milánó és Torinó városában.
A Macai – kitalálói szerint – egyfajta hibrid modell, amely ötvözi a nagy e-kereskedelmi szereplők és a Glovo vagy Deliveroo-hoz hasonló házhozszállítók szolgáltatásait. A célok között szerepel a szolgáltatásnak az ország más pontjaira való eljuttatása és a kínálatban szereplő termékek számának 10 000 fölé emelése is.
Kapcsolódó cikkeink
Olaszországban növekedés előtt áll a kézműves fagylaltpiac
A várakozások szerint 4%-kal nőhet a kézműves fagylalt értékesítése Olaszországban…
Tovább olvasom >Több mint 2,1 milliárd eurót fektetett be Olaszországban a Lidl öt év alatt
A Lidl Italia az elmúlt öt évben több mint 2,1…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >